پمپ, پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور توان تک

پمپ سیرکولاتور توان تک

از جمله انواع پمپ سیرکولاتور ارزان ، پمپ سیرکولاتور توان تک که نمونه ای از برند های داخلی محسوب شده، می باشد. علت مطرح شدن قیمت این پمپ ها به این خاطر است که نمونه های خارجی آن ها دارای قیمت بالاتری هستند. با وجود اینکه امروزه تولیدات برند های داخلی نیز کیفیت قابل قبولی در مقایسه با محصولات خارجی دارند. این موضوع را می توان از مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات تولید داخل به راحتی متوجه شد.

به صورت کلی پمپ های سیرکولاتور به منظور سیرکوله کردن آب گرم یا سرد در انواع پکیج و موتور خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین با توجه به وظیفه ای که دارند، یکی از پر کاربرد ترین پمپ ها محسوب می شوند. پس قیمت آن ها مهم می باشد. به همین خاطر برند انتخابی برای خرید آن ها نیز حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی مختصر برند توان تک و سپس ویژگی های پمپ سیرکولاتور آن بپردازیم.

برند توان تک (TAVAN TAK)

برند توان تک مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1362 در تولید و عرضه انواع پمپ های آب شروع نموده است. این برند دارای گواهینامه ایزو 9001 برای تولید محصولات خود می باشد. همچینین مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان، مهم ترین اساس کار شرکت توان تک در ساخت پمپ هایش به شمار می رود. از جمله ی پمپ های تولیدی این برند، پمپ سیرکولاتور بوده که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن با توجه به کاتالوگ این برند ارائه شده است.

برند توان تک

ویژگی های پمپ سیرکولاتور توان تک

می دانیم که به صورت کلی پمپ های سیرکولاتور شامل دو نوع خطی و زمینی می شوند. اما محصولات پمپ سیرکولاتور توان تک تنها در یک نوع سیرکولاتور زمینی ساخته می شوند که این مدل خود شامل سه نوع مختلف می شود. هر یک از این انواع نیز دارای مشخصات فنی مختلفی می باشند. در ادامه این مشخصات شامل دبی و هد هر مدل به صورت جداگانه در جدولی به شرح زیر آورده شده است. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس پروانه
TPH5 5 150 چدن
TPH8 8 210 چدن
TPH10 10 280 چدن

مزایای پمپ سیرکولاتور توان تک

می توان استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به روز ترین دانش فنی در ساخت محصولات را به عنوان مهم ترین مزیت انواع پمپ سیرکولاتور توان تک نام برد. بر همین اساس میزان سر و صدای تولیدی و ارتعاشات ناشی از کارکرد این پمپ ها هنگام روشن کردن آن ها بسیار کم می باشد. پس با توجه به اینکه این پمپ ها آلودگی صوتی و به تبع آن مزاحمت چندانی ندارند، برای استفاده در موارد مسکونی بسیار مناسب می باشند.

این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می کند که استفاده اصلی پمپ های سیرکولاتور در پکیج های واحد های مسکونی خلاصه می شود. بنابراین ضروری است که دارای سر و صدای کمی باشند. همچنین این محصولات برند توان تک، توانایی پمپاژ آب هایی تا دمای 80 درجه سانتی گراد را نیز دارند. داشتن بدنه ای از جنس آلومینیوم فشرده شده از دیگر ویژگی های مثبتی است که نحوه خنک کاری آن ها را ساده تر کرده است. با وجود تمامی این مزایا، این برند جزو انواع پمپ سیرکولاتور ارزان محسوب شده، چراکه تنها قابلیت کار با برق نوع تک فاز را دارند.

کاربرد های پمپ سیرکولاتور توان تک

همانطور که در قسمت بالا نیز ذکر شد، کاربرد اصلی این پمپ ها، سیرکوله کردن آب گرم و سرد و گردش آن ها در سیستم های سرمایشی و گرمایشی مختلف است. از جمله این سیستم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در این زمینه و نیز استعلام قیمت این پمپ ها با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

  • انواع پکیج
  • شوفاژ ها
  • موتور خانه ها
  • رادیاتور ها

پمپ سیرکولاتور ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *