پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور بهار

پمپ شناور بهار

برند بهار پمپ

پمپ شناور و پمپ کف کش دو نوع از پمپ هایی هستند که معمولا به منظور پمپاژ آب از چاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از این میان می توان گفت انواع پمپ های شناور قدرت پمپاژ بالاتری دارند. این تجهیزات با توجه به ساختار و نوع عملکردی که دارند در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. همچنین دارای برند های مختلف ایرانی و خارجی هستند که در این مقاله قصد داریم به یکی از بهترین برند های ایرانی پمپ شناور بپردازیم. شناور بهار از جمله با کیفیت ترین برند ها محسوب می شود که در ادامه مشخصات آن بررسی شده است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره، کاتالوگ بهار پمپ و خرید با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

برند بهار پمپ متعلق به شرکتی ایرانی می باشد که در زمینه ی تولید و عرضه انواع پمپ ها برای کاربری های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی فعالیت می کند. تولید این کمپانی بر پایه ارتقا کیفیت و نوآوری از طریق انجام بازرسی های فنی می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ شناور است که در ادامه به کاربرد ها و مزایای آن اشاره شده است.

برند بهار پمپ

ویژگی های شناور بهار 

برند بهار را می توان یکی از بهترین برند های پمپ شناور داخلی به حساب آورد. به دلیل اینکه علاوه بر مزایایی که در ادامه اشاره خواهد شد، از تنوع مدل بالایی نیز برخوردار هستند. از همین رو توانایی پوشش طیف وسیعی از نیاز ها را در بازار فروش دارند. البته لازم به ذکر است که از نظر شکل ظاهری همه ی مدل های این پمپ مشابه یکدیگر می باشند. با مراجعه به سایت لینک شده می توانید محصولات پمپ شناور بهار را مشاهده و بررسی نمایید.

در ادامه با توجه به کاتالوگ بهار پمپ جدولی ارائه شده و همان طور که مشاهده می کنید فقط هد این پمپ ها با هم متفاوت می باشد. چرا که کاربرد اصلی پمپ های شناور، انتقال آب در ارتفاع های مختلف است. با توجه به هد هر پمپ نیز، قیمت این شناور ها مشخص می شود. جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره برای انتخاب صحیح پمپ مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
B 30 27 20 فولاد، چدن
B 50 47 20 فولاد، چدن
B 60 58 20 فولاد، چدن
B 75 71 20 فولاد، چدن
B 90 84 20 فولاد، چدن
B 120 115 20 فولاد، چدن
B 150 138 20 فولاد، چدن
B 180 168 20 فولاد، چدن

 

مزایای پمپ شناور بهار

بر اساس کاتالوگ بهار پمپ از مهم ترین مزیت این برند، تنوع مدلی است که در جدول بالا مشاهده فرمودید. همچنین امکان کارکرد با هر دو برق تک فاز و سه فاز، از دیگر ویژگی مثبت این پمپ ها می باشد. جنس بدنه ی این پمپ ها نیز از فولاد و پروانه آن ها از چدن ضد سایش است. به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند. با توجه به همه ی این موارد و کیفیت بالایی که محصولات بهار دارند، ولی قیمت آن ها به مراتب از نمونه های خارجی پمپ های شناور مناسب تر می باشد.

علاوه بر این ها، نحوه ی خنک کاری موتور پمپ های شناور، توسط سیال اطراف پوسته صورت می گیرد. همین طور تحویل به موقع محصولات نیز از دیگر مزیت های پمپ شناور بهار محسوب می شود. زیرا که این برند داخلی همیشه در دسترس است، و شما می توانید از طریق سایت شهر پمپ برای خرید آن اقدام نمایید. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز تاییدی دیگر بر این مدعی است. 

لیست قیمت بهار پمپ

کاربرد های پمپ شناور بهار

در بخش های قبلی ذکر شد که کاربرد اصلی این پمپ ها، پمپاژ آب در ارتفاع های مختلف می باشد. این مورد در مصارف زیر مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد.

  • چاه های عمیق
  • مصارف صنعتی
  • انتقال آب از نهر ها و رودخانه ها
  • موارد آبیاری در زمین های کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *