پمپ, پمپ دیزلی

پمپ دیزلی لئو

پمپ دیزلی لئو

برند لئو

از جمله پمپ های بدون نیاز به برق می توان به پمپ های دیزلی و بنزینی اشاره کرد. قیمت موتور پمپ دیزلی با توجه به کارایی که دارند، بسیار مناسب می باشد. از جمله برند های تولید کننده آن، پکپ دیزلی لئو را می توان نام برد. کاربرد این محصولات در انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی تولید و عرضه می گردند. جهت استعلام قیمت موتور پمپ لئو می توانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.   

برند لئو متعلق به شرکتی چینی به نام ژجیانگ می باشد. فعالیت خود را در زمینه مطالعات از سال 1995 و در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، صنعتی و کشاورزی از سال 2001 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از صد و سی کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت، کاهش هزینه و آسیب به محیط زیست می باشد از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ دیزلی لئو می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت موتور پمپ لئو مطلع شوید.

ویژگی های پمپ دیزلی لئو

در ادامه انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی و انواع صنعتی آن آورده شده است. لازم به ذکر است که در ساخت تمامی این محصولات از آخرین تکنولوژی روز استفاده گردیده است. همچنین مواد اولیه این پمپ ها نیز بسیار با کیفیت می باشد. شما می توانید به منظور مشاهده کامل مشخصات هر محصول، روی عکس آن کلیک کنید. این اطلاعات جهت راهنمایی هر چه بیشتر در زمینه انتخاب صحیح پمپ های دیزلی آورده شده است. لازم به ذکر است که مشاوران ما نیز در رابطه با این موضوع و قیمت موتور پمپ دیزلی کمک های شایانی به مشتریان ارائه می دهند.

مزایای پمپ دیزلی لئو

مهم ترین ویژگی این پمپ ها در نوع انرژی مورد استفاده جهت کار می باشد. چرا که از گازوئیل به عنوان سوخت در آن ها استفاده می شود. بنابراین برای مکان هایی که دسترسی به برق ندارند، کاملا مناسب محسوب می گردد. همچنین لازم به ذکر است که میزان مصرف گازوئیل نیز در این نوع پمپ ها بسیار پایین می باشد. کیفیت، طول عمر، راندمان و قدرت موتور بالا از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات به حساب می آید. علاوه بر این موارد پروانه این پمپ ها از چدن ضد زنگ و بر اساس سیستم هیدرولیکی طراحی شده است. همینطور بدنه آن ها نیز از آلومینیوم و با استحکام بالا ساخته شده است. مزیت دیگر آن ها، ابعاد کوچکشان می باشد که حمل و نقل پمپ ها را بسیار ساده کرده است. مناسب بودن قیمت موتور پمپ لئو دیگر نکته مثبت این برند می باشد.

قیمت موتور پمپ لئو

کاربردهای پمپ دیزلی لئو

به طور کلی پمپ های دیزلی برای آب های تمیز و با درجه حرارتی بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد تولید می گردند. موارد استفاده آن ها نیز به شرح زیر می باشد:

  • جهت آبرسانی
  • زهکشی و تخلیه منابع کارخانجات
  • معادن
  • و سایر پروژه های شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *