پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور راد پمپ

پمپ شناور راد پمپ

برند راد پمپ

در مقاله های گذشته به برند های خارجی پمپ شناور، بسیار پرداخته شده است. مهم ترین نمونه های آن پمپ شناور لئو، شناور پنتاکس و شناور ابارا می باشد. در این نوشته به یکی از نمونه های داخلی با مناسب ترین قیمت پمپ شناور راد پمپ پرداخته شده است. در ادامه بررسی خواهیم کرد که ویژگی های این برند چگونه است و چه تفاوت هایی با برندهای دیگر مانند شناور پمپیران دارد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی راد پمپ ، مرکز فروش مناسبی جهت استعلام قیمت راد پمپ با پایین ترین رنج دربازار می باشد.

برند رادپمپ متعلق به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را در زمینه عرضه انواع پمپ های مستغرق شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز در بخش تولید و ماشین آلات مربوط به آن می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ شناور رادپمپ است که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند رادپمپ

ویژگی های پمپ شناور راد پمپ

هرچند از لحاظ ظاهری، پمپ های شناور این برند تنها در یک نوع شما ساخته می شوند. اما همین یک مدل دارای سری های مختلفی می باشد. در ادامه جدولی از کاتالوگ برند راد متشکل از مشخصات فنی پمپ شناور آن آورده شده است. علاوه بر جدول زیر شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ شناور راد پمپ و دریافت مشاوره رایگان با شماره های موجود در تصویر زیر به عنوان نمایندگی راد پمپ تماس بگیرید.   

قیمت پمپ شناور راد پمپ

مزایای پمپ شناور رادپمپ

از مهم ترین مزایای این برند، طراحی بومی سازی شده آن می باشد. به این معنی که به گونه ای ساخته شده تا نیاز های بازار ایران را تامین کند. به طور مثال با توجه به خاصیت آب های ایران، این پمپ ها از مقاومت خوبی در برابر خورندگی آب چاه های ایران برخوردارند. همچنین با به همین دلیل قابلیت پمپاژ آب هایی با ذرات بسیار ریز جامد را نیز دارا هستند.

متریال مورد استفاده در آن ها از هر دو نوع استیل و چدن ساخته شده و به صورت کاملا دو جداره عرضه می گردند. با وجود تمام این ویژگی ها، قیمت راد پمپ ، قیمت مناسبی را دارد.

سرو صدای کم و سطح حفاظتی بالا از دیگر ویژگی های مثبت قابل ذکر در مورد این پمپ هاست. همچنین در ساختمان آن ها از چندین پروانه بالانس شده به جای یکی استفاده شده. به این صورت شدت جریان و آمپر تولیدی آن ها تا حد زیادی کاهش یافته و مصرف انرژی آن ها را مقرون به صرفه کرده است. قطر خارجی این پمپ ها باریک و مناسب چاه هایی با اندازه دهانه زیر 10 اینچ می باشد. این محصولات هم با فلوتر و هم بدون آن و نیز با هر دو برق تکفاز و سه فاز عرضه می گردد.

کاربردهای پمپ شناور راد پمپ

کاربرد کلی آن ها در چاه ها و یا اختلاف ارتفاع های بالا می باشد. موارد زیر نمونه هایی از پر کاربرد ترین مصارف استفاده پمپ های شناور راد به حساب می آید.

  • موارد آبیاری در باغات
  • چاه ها (با دهانه کمتر از 10 اینچ)
  • ویلا ها
  • مصارف نیمه صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *