پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش حدید

پمپ لجن کش حدید

معرفی برند حدید پمپ (HADID)

به صورت کلی به منظور پمپاژ آب های کثیف، لجن ها و انواع فاضلاب خانگی، صنعتی و شهری از پمپ هایی خاص با نام پمپ لجن کش استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی پمپ حدید به عنوان تولید کننده پمپ لجن کش و به صورت اختصاصی به ویژگی های پمپ لجن کش حدید بپردازیم.

برند حدید را می توان به عنوان بهترین پمپ لجن کش ایرانی معرفی نمود. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان نمایندگی برند های مختلف پمپ لجن کش، آماده ی عرضه انواع برند های داخلی و خارجی این پمپ ها اعم از برند حدید می باشد. همچنین شما می توانید علاوه بر استعلام قیمت پمپ لجن کش حدید ، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه نیز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

حدید پمپ متعلق به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید انواع الکتروپمپ های مستغرق در سیال از سال 1369 شروع نموده است. تولیدات این برند بر اساس به روز ترین تکنولوژی دنیا و خلاقیت در طراحی محصولات خود می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر این تولید کننده پمپ لجن کش که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است، داشتن کادری متخصص برای انجام مهندسی معکوس انواع پمپ های روتو دینامیک و جا به جایی مثبت در زمینه صنایع نفت، گاز و آب و فاضلاب می باشد. در ادامه با ویژگی های بیشتری از پمپ های لجن کش این برند و کاربردشان در صنایع مختلف آشنا می شویم.

پمپ حدید پمپ

تعریف پمپ لجن کش

این پمپ ها همانطور که در مقاله پمپ لجن کش چیست، توضیح داده شده است، از جمله پمپ های مستغرق محسوب می شوند. نحوه عملکرد آن ها نیز برای پمپاژ سیالات، وابسته به یک پروانه می باشد. بنابراین نوعی پمپ سانتریفیوژ هم به شمار می روند. ساختار و نحوه پمپاژ این پمپ ها همچون پمپ کف کش بوده، با این تفاوت که پمپ های لجن کش قابلیت انتقال سیالاتی دارای ناخالصی ها و ذرات معلق جامد را نیز دارند. علت آن هم وجود پروانه هایی از نوع باز و نیز قطعات جانبی همچون خرد کن در دهانه خروجی آن ها می باشد.

پمپ لجن کش حدید

به طور کلی محصولات پمپ حدید دارای تنوع مدلی بالایی هستند که این تنوع از میزان هد و دبی که دارند، نشات می گیرد. پمپ های لجن کش آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین خاطر هم گاها به عنوان بهترین پمپ لجن کش ایرانی معرفی می شوند. همین ویژگی باعث می شود که قیمت پمپ لجن کش حدید هم طیف گسترده ای را در بر بگیرد. شما می توانید جهت مشاهده و خرید تمامی محصولات پمپ لجن کش اینجا کلیک نمایید.

قیمت پمپ لجن کش حدید

مزایای پمپ حدید

مهم ترین مزیت برند حدید پمپ همانطور که در بالا نیز ذکر شد، تنوع محصولات آن می باشد. در رابطه با پمپ های لجن کش، این تنوع شامل انواع پمپ لجن کش فلوتر دار، ضد انفجار، ساده، پنوماتیکی، خازن داخل و خازن بیرون می شود. همچنین از نظر نوع پروانه و نیز برق مصرفی هم امکان انتخاب مدلی متناسب با شرایط مشتری فراهم می باشد.

از دیگر مزایای این پمپ های حدید می توان به این نکته اشاره کرد که امکان جدا سازی موتور از پمپ وجود دارد. چراکه نحوه اتصال آن ها به هم توسط شافت و کوپلینگ انجام می گیرد. این ویژگی هم باعث ساده تر شدن تعمیر و نگهداری آن ها و هم افزایش ایمنی حین کارکردشان  می شود. نحوه ی نصب این محصولات هم می تواند به هر دو صورت ثابت و متحرک صورت پذیرد.

کاربرد پمپ لجن کش حدید

هرچند که کاربرد های پمپ های لجن کش فارغ از اینکه پمپ لجن کش ایرانی یا پمپ لجن کش خارجی استفاده می شود، یکسان است، اما در ادامه به ذکر موردی مصارف استفاده از پمپ های لجن کش برند حدید پمپ پرداخته شده است:

  • انتقال آب از حوضچه های پرورش آبزیان (ماهی و میگو)
  • پمپاژ فاضلاب های صنعتی و خانگی
  • جا به جایی سیالاتی همراه با ذرات جامد و سایشی
  • صنایع تولید چوب، کاغذ و چرم
  • پمپاژ سیالاتی حاوی گاز یا الیاف بلند
  • انتقال لجن یا آب های آلوده
  • صنایع ساختمانی
  • مصارف کشاورزی به منظور آبیاری و زهکشی
  • صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *