پمپ, پمپ لجن کش

برند های خارجی پمپ لجن کش

کاربرد-پمپ-لجن-کش

پمپ های لجن کش از جمله پمپ های سانتریفیوژ شناور در مایع هستند. که می توان گفت کاربرد پمپ لجن کش شبیه پمپ های کف کش است ولی توان بالاتری دارد. پمپاژ آب های آلوده با ذرات معلق جامد از کاربرد پمپ لجن کش محسوب می شود.

نصب پمپ های لجن کش به دلیل هزینه ی بالای پمپ و تعمیر آن حائز اهمیت است. که برای مطالعه راجع به نگهداری و نصب درست آن می توانید از کلمات لینک شده استفاده نمایید. پمپ لجن کش چدنی و استیل از جمله جنس های آن هستند و همین طور انواع مختلفی دارند.

این پمپ دارای برند های ایرانی و خارجی متنوعی است. که هر کدام دارای ویژگی های مشخص و قیمت های مختلفی است. مثلا قیمت لجن کش چینی یا خارجی با ایرانی متفاوت است. در این مقاله قصد داریم برای انتخاب راحتر پمپ مناسب خود برند های خارجی را معرفی کنیم. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت لجن کش چینی یا خارجی و ایرانی با شهر پمپ تماس بگیرید.

برند KSB

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد. ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. از جمله مهم ترین مزیت این محصولات در کیفیت و بازدهی بالای آن ها است. همچنین به دلیل تنوع سری آن ها می توانند در مدل های پمپ لجن کش ضد انفجار یا معمولی عرضه گردند. در نتیجه کاربری آن ها تا حد زیادی افزایش می یابد.

لجن کش استریم و لئو

استریم متعلق به شرکتی چینی است که لجن کش استریم یکی از محصولات آن می باشد. همین طور برند لئو نیز متعلق به کمپانی چینی می باشد. این محصولات تنوع و کیفیت بالایی دارند. همین امر باعث می شود رنج قیمت  لجن کش چینی بسیار گسترده باشد. پمپ لجن کش چدنی نیز یکی از انواع جنس های آن است. که مانند استیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

قیمت-لجن-کش-چینی

شرکت ابارا

این برند، متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین نمایندگی آن وجود دارد. تولیدات این برند بر پایه احترام به طبیعت و استفاده بهینه از ذخایر طبیعی و آب و هوا می باشد. پمپ فاضلاب ابارا یکی از محصولات آن می باشد. به دلیل انتقال فاضلاب شهری و صنعتی با استفاده از این پمپ به عنوان پمپ فاضلاب ابارا نیز شناخته شده است.

برند های سائر، پنتاکس و لوارا

همه ی این برند ها ایتالیایی می باشند که مدت زیادی است فعالیت خود را آغاز کرده اند. همه ی محصولات این شرکت ها دارای تنوع مختلف و کیفیت بالایی هستند.

پمپ لجن کش عمودی سائر دارای تنوع مدل بسیاری می باشد که این تنوع از لحاظ سایز دهانه خروجی شامل پمپ لجن کش یک اینچ ، دو اینچ یا بزرگ تر می شود.

علت کیفیت بالای پمپ های پنتاکس هم مشخصات فنی پمپ ها و انجام چندین مرتبه آزمایش و تست های کنترل کیفی روی این محصولات است.  همین طور به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی هیدرولیکی این پمپ ها، ویژگی های مثبت دیگری به آن ها اضافه شده است. از جمله کاهش ابعاد موتور و پمپ و نیز کم شدن سر و صدای آن هاست.

از ویژگی های کمپانی لوارا متریال مورد استفاده در پمپ های تولیدی آن است. برای مثال پروانه پمپ لوارا که از دلایل اصلی محبوبیت این برند است، از جنس استنلس استیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *