پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش ابارا

پمپ لجن کش ابارا

برند ابارا

برند ابارا ساخت ژاپن ، یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده پمپ هاست. علی الخصوص انواع پمپ لجن کش قوی ابارا، امروزه در صنایع متفاوت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این برند، متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ، کمپرسور و الکتروموتور در کاربری های مختلف از سال 1912 شروع کرده است. امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین نمایندگی پمپ ابارا وجود دارد. تولیدات این برند بر پایه احترام به طبیعت و استفاده به جا از ذخایر طبیعی و آب و هوا می باشد. پمپ لجن کش ابارا یکی از محبوب ترین پمپ های این برند است. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ ابارا در ایران ، در زمینه فروش اینترنتی پمپ لجن کش آماده خدمت رسانی می باشد.

برند ابارا

ویژگی های پمپ لجن کش ابارا

این سری از پمپ های ابارا، دارای مدل های بسیار زیاد و متنوعی هستند. در ادامه به مهم ترین مشخصات فنی انواع پمپ های لجن کش قوی ابارا اشاره شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی

(متر مکعب بر ساعت)

جنس بدنه و پروانه
DMLV 41 200 استنلس استیل
RIGHT 10.5 18 استنلس استیل
DVS 24 60 چدن
DRS 72 60 چدن
DRD 58 1800 چدن
DL 20 150 چدن
DSZ3 15 12650 چدن
DSC 91.5 8050 چدن
DS 43 84 چدن
DVFU 37 272.5 چدن
DLKFU 74 908.5 چدن
DG 45 18 چدن
DDLFU 74 908.5 چدن
ENZX 43 272.5 استنلس استیل
DVU 15 97.5 چدن
DML 41.5 305.5 چدن
DLFU 74 908.5 چدن
EBG 52 41 چدن
DW 22.5 53 استنلس استیل

 

شهر پمپ دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش اینترنتی پمپ لجن کش است. و به عنوان نمایندگی پمپ ابارا دارای نازل ترین قیمت ها می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت پمپ لجن کش ابارا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ لجن کش ابارا

از مهم ترین مزایای این مدل پمپ، قابلیت پمپاژ سیالاتی حاوی ذرات جامد است. قطر این ذرات می تواند تا 200 میلیمتر باشد. همچنین پروانه و بدنه این پمپ ها، از چدن یا استیل ساخته می شود. به همین خاطر دارای مقاومت و کیفیت کارکرد بسیار بالایی هستند. به طور مثال پمپ لجن کش تمام استیل ابارا از راندمان بالایی حین کار برخوردار است. وزن بسیار کم و سروصدای پایین این پمپ ها از دیگر ویژگی های مثبت آنها محسوب می شود. تنوع مدل های این سری از پمپ ها نیز بسیار بالاست و تمام نیازهای بازار را در­بر­می­گیرد.

انواع پمپ لجن کش ابارا

از دیگر مزایای قابل ذکر، انواع متنوع پروانه آن در ساختمان پمپ است. این مدل ها شامل کانالی، باز، جریان گردابی یا دارای خردکن می باشد. همینطور این پمپ ها در عین مستغرق بودن، کاملا آب بند نیز هستند. در نتیجه سیال به داخل پمپ و الکتروموتور آن نفوذ نمی کند. از دیگر ویژگی های این پمپ ها می توان به امکان کار با هر دو برق تکفاز و سه­فاز اشاره کرد. نوع تکفاز آن ها همراه با فلوتر می باشد. همچنین برای پمپ های سه فاز نیز، فلوتر به صورت جداگانه ارائه می شود. بنابراین با این قطعه، در صورت پایین آمدن سطح سیال، پمپ به صورت خودکار خاموش شده و نمی سوزد. قیمت پمپ لجن کش ابارا نیز با توجه به مزایای آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.  

کاربردهای پمپ لجن کش ابارا

این سری از پمپ های ابارا عموما در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می­گیرند. در ادامه به اختصار به برخی از کاربردهای آن ها اشاره شده است:

  • موارد کشاورزی جهت آبیاری زمین ها
  • انتقال فاضلاب های شهری، کارخانه ای و صنعتی
  • در استخرهای متان، مخزن ها و چاه ها
  • صنایع ساختمانی به منظور پمپاژ دوغاب و سایر مواد ساختمانی رقیق
  • صنایع چوب و تولید چرم و کاغذ
  • انتقال پسآب های باران و آب های کثیف روی سطح زمین
  • صنایع پرورش ماهی، میگو و نیز کشتارگاه ها

کاربرد پمپ لجن کش ابارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *