تجهیزات, کلرزن گازی, کیت لوازم یدکی

کیت لوازم یدکی برند آلدوز

کیت لوازم یدکی برند آلدوز

برند آلدوز گراندفوس

پیشتر گفتیم که امروزه دستگاه هایی با نام کلرزن گازی بسیار پر استفاده شده اند. این تجهیزات غالبا در صنایع آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجاییکه این دستگاه ها دائم کار هستند، امکان خرابی در آن ها افزایش می یابد. برای این منظور از لوازم یدکی کلرزن های گازی به منظور تعمیرات آن ها کمک گرفته می شود. یکی از برند های تولید کننده این قطعات، کیت لوازم یدکی برند آلدوز می باشد.

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی است که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات تصفیه خانه آب و فاضلاب نمود. محصولات این برند امروزه به 56 کشور دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، کیت لوازم یدکی آن است که در ادامه توضیح داده شده است.

برند آلدوز گراندفوس

ویژگی های کیت لوازم یدکی برند آلدوز

این محصولات به صورت پکیجی متشکل از قطعات مورد نیاز کلرزن ها عرضه می گردند. بنابراین بسیار کاربردی و مطابق با نیاز های واقعی دستگاه می باشند. همچنین ظرفیت آن ها تا 200 کیلوگرم بر ساعت را پوشش می دهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر کلیک کنید. شما می توانید به منظور اطلاع از قطعات این کیت و نیز استعلام قیمت با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات مورد نظر مشتری و نیز مشاوره رایگان به شما مشتریان محترم می باشند.

مزایای کیت لوازم یدکی برند آلدوز

مهم ترین ویژگی مثبت کیت لوازم یدکی برند آلدوز ، همان نکته ایست که در بالا ذکر شد. اینکه این کیت، مهم ترین لوازم یدکی کلرزن ها را در بر می گیرد. بنابراین بسیار کاربردی خواهند بود. علاوه بر این قیمت  آن ها مناسب تر از حالتی است که قطعات را به صورت مجزا خریداری نمایید. همچنین از مزایای اصلی برند آلدوز کیفیت بالای تمامی محصولاتش می باشد.

به این دلیل که تمامی پروسه ساخت قطعات آلدوز بر اساس استاندارد های بین المللی مربوطه طراحی و ساخته می شود. بنابراین استفاده از این کیت، طول عمر مفید دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد. یکی دیگر از نکات مثبت این محصول، مقاومت بالای آن ها در برابر خورده شدن گاز کلر می باشد. از آنجاییکه سیال اصلی در تماس با این قطعات، کلر است، این نکته، اهمیت دو چندان می یابد.

کیت لوازم یدکی آلدوز

کاربردهای کیت لوازم یدکی برند آلدوز

همانطور که در بالا بار ها اشاره شد، این تجهیزات در انواع دستگاه کلر زن استفاده می گردد. پس مهم ترین موارد استفاده از آن ها در صنعت آب و فاضلاب می باشد. اما با توجه به لوازم یدکی موجود در این پکیج، می توان از آن ها در تعمیرات تجهیزات زیر بهره گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *