تجهیزات, شیر فشار شکن, کلرزن گازی

شیر فشار شکن آلدوز

خرید شیر فشار شکن آلدوز

برند آلدوز گراندفوس

کلرزن گازی از جمله تجهیزات پر استفاده امروز صنایع آب و فاضلاب می باشد. چراکه عملیات تصفیه را تا حد زیادی ساده کرده و سرعت می بخشد. از جمله لوازم این کلرزن ها می توان به شیر فشار شکن اشاره نمود. همانطور که از نام این قطعات مشخص است، انواع شیر فشار شکن هیدرولیک برای کاهش فشار سیستم های کلرزنی می باشد. امروزه برند های بسیاری برای خرید شیر فشار شکن آلدوز و اینترپمپ به طور مثال وجود دارد. شما می توانید جهت آشنایی با اجزای شیر فشار شکن قیمت و دریافت مشاوره رایگان با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.  

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی می باشد که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات آب و فاضلاب کرد. محصولات این کشور امروزه به 56 کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و رعایت آخرین استانداردها، همچنین توجه به نیازهای روز بازار می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، شیر فشار شکن آلدوز گراندفوس می باشد که در ادامه توضیح داده شده است.

برند آلدوز گراندفوس

ویژگی های شیرفشار شکن آلدوز

هرچند شیر فشار شکن برند آلدوز تنوع مدلی بالایی ندارد، اما می تواند کاربرد های مختلفی را پوشش دهد. زیرا ظرفیت بالایی را در بر می گیرد. در ادامه به صورت کاملا خلاصه به مشخصات این قطعه پرداخته شده است. شما می توانید جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. البته با تماس با کارشناسان ما نیز می توانید اطلاعاتی از شیر فشار شکن قیمت آن متناسب با نیاز خود دریافت نمایید.

نام سری حداکثر ظرفیت (متر مکعب بر ساعت) درجه حفاظت
544 200 IP54

مزایای شیر فشارشکن آلدوز

به طور کلی این قطعات ساختمان بسیار ساده ای دارند. بنابراین ویژگی های منحصر به فرد آن ها نسبت به سایر تجهیزات کمتر می باشد. با این حال خرید شیر فشار شکن آلدوز این امکان را به مشتری می دهد تا سالیان طولانی از این قطعه استفاده نماید. چراکه کیفیت ساخت تمامی محصولات این برند بسیار بالا می باشد. این کیفیت نیز مدیون متریال مورد استفاده و روش ساخت آن هاست. زیرا از آنجاییکه اجزای شیر فشار شکن در تماس با کلر که گازی خورنده است، می باشند، دارای مقاومت بالایی هستند. معمولا جنس آن ها از برنج، monell و Hastelloy ساخته می شود.

اجزای شیر فشار شکن قیمت

کاربردهای شیر فشار شکن آلدوز

همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم، انواع شیر فشار شکن هیدرولیک برای کاهش فشار سیال مورد استفاده قرار می گیرد. حال این کاربرد می تواند برای گاز کلر در کلرزن گازی باشد و یا به منظور کاهش آب در صنایع دیگر استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *