پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش استریم

پمپ لجن کش استریم

برند استریم

از جمله پمپ های مخصوص پمپاژ فاضلاب، آب کثیف و لجن می توان به پمپ های گل کش و پمپ لجن کش اشاره کرد. در مقالات قبلی به برند های متنوع داخلی و خارجی از پمپ های لجنکش پرداختیم. محبوب ترین این برند ها شامل پمپ لجن کش نوید سهند، لجنکش لئو، توان تک، بهارپمپ و ابارا اشاره کرد. اما در این مقاله قصد داریم به برند با کیفیت چینی استریم بپردازیم. زیرا شهر پمپ نمایندگی پمپ لجن کش استریم را نیز بر عهده دارد. بنابراین شما می توانید جهت خرید پمپ استریم و آگاهی از قیمت لجن کش استریم یا قیمت پمپ لجن کش چینی هر برند دیگری با ما تماس بگیرید.

برند استریم متعلق به شرکتی چینی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و لوازم جانبی از سال 1997 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه تکنولوژی، خلاقیت و مشتری مداری می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ لجن کش آن است که در ادامه، کاتالوگ پمپ استریم نیز ارائه شده است. 

برند استریم

ویژگی های پمپ لجنکش استریم

از ویژگی های اصلی این برند مانند هر برند چینی دیگری من جمله لئو، تنوع مدل بسیار بالای آن هاست. همین امر باعث می شود رنج قیمت پمپ لجن کش چینی بسیار گسترده باشد. به همین خاطر همه مشتریان با هر بودجه ای قادر به خرید این محصولات هستند. در کادر پایین تمامی پمپ های لجنکش استریم با مشخصات کامل آورده شده است. شما می توانید برای مشاهده اطلاعات کامل هر پمپ روی تصویر محصول کلیک کنید. همچنین لازم به ذکر است که کارشناسان شهر پمپ آماده راهنمایی مشتریان در زمینه خرید پمپ استریم به صورت رایگان هستند. کافی است با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ لجن کش استریم

مهم ترین ویژگی این محصولات، تنوع مدل آن ها به لحاظ داشتن هد و دبی و متریال مورد استفاده در آن هاست. همچنین برند استریم به داشتن تجارب فراوان پیوسته کیفیت محصولاتش را در سطح بالایی نگه داشته است. این در حالیست که با وجود این کیفیت کماکان قیمت لجن کش استریم بسیار مناسب تر از سایر برند های خارجی است. از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها استهلاک پایین آن هاست. پس بدیهی است که در صورت استفاده و نصب درست پمپ لجن کش و سرویس های دوره ای به موقع، این پمپ ها به ندرت نیازمند تعمیر می شوند. علاوه بر تمام این مزایا، پمپ های استریم قابلیت کار با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز را نیز دارا می باشند.

قیمت پمپ لجن کش چینی  

کاربردهای پمپ لجنکش استریم

با توجه به پروانه باز این دسته از پمپ ها، کاربرد اصلی آن ها در سیالاتی با مواد جامد معلق در آن ها می باشد. با توجه به این موضوع، پر استفاده ترین مصارف این پمپ های لجن کش به شرح زیر است. لازم به ذکر است که شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ لجن کش استریم ، همگی پمپ های قابل استفاده در این موارد را داراست:

  • موارد کشاورزی 
  • صنایع تصفیه آب و فاضلاب
  • پمپاژ آب کثیف
  • پمپاژ لجن و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *