پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش KSB

پمپ لجن کش KSB

برند KSB

پمپ های لجن کش که با نام پمپ فاضلاب کش نیز شناخته می شوند، از جمله پمپ های مستغرق در سیال محسوب می شوند. به همین دلیل نیز پمپ لجن کش به انگلیسی ، submersible نامگذاری شده است. برند های بسیاری این نوع پمپ ها را تولید می کنند. از جمله مهم ترین آن ها می توان به پمپ لجن کش استریم، بهارپمپ، حدید، لئو و غیره می باشد. برند دیگری با نام پمپ لجن کش KSB هند، نیز وجود دارد که از جمله مهم ترین محصولات آن، پمپ لجن کش ضد انفجار می باشد. همچنین جهت استعلام قیمت لجن کش فاضلاب از هر برندی با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد. که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ از سال 1871 شروع کرده است. ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه دانش فنی قوی و استفاده از راه حل های نوآورانه و متناسب با نیاز مشتری است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ لجن کش آن می باشد. در ادامه، کاتالوگ و اطلاعات بیشتر این پمپ ها نیز ارائه شده است.

برند KSBویژگی های پمپ لجن کش KSB

برند KSB از جمله برند هایی است که دارای تنوع مدلی بالایی است. شما می توانید جهت مشاهده لیست کامل این محصولات و نیز اطلاعات هر یک اینجا کلیک نمایید. لازم به ذکر است که انواع پمپ فاضلاب کش KSB دارای مشخصات فنی مختلفی همچون میزان هد، دبی و متریال های مختلف می باشند. همین موارد روی قیمت لجن کش فاضلاب در هر مدل تاثیر گذار است.  

مزایای پمپ لجن کش KSB

از جمله مهم ترین مزیت این محصولات در کیفیت و بازدهی بالای آن ها می باشد. همچنین تنوع مدلی آن ها به گونه ایست که می توانند در مدل های پمپ لجن کش ضد انفجار یا معمولی عرضه گردند. در نتیجه کاربری آن ها تا حد زیادی افزایش می یابد. طراحی این پمپ ها همچنین به گونه ایست که مصرف بهینه ای از انرژی را داراست. علاوه بر این استهلاک این پمپ ها در صورت استفاده درست در شرایطی بدون کار سنگین و نیز در صورت سرویس های منظم بسیار کم می باشد.

قیمت پمپ لجن کش فاضلاب کش

از دیگر ویژگی های مثبت آن ها امکان استفاده با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز را می توان نام برد. نحوه نصب پمپ های لجن کش نیز ساده بوده و در برند KSB امکان نصب در دو حالت چاله خشک و چاله خیس وجود دارد. هزینه تعمیر و نگهداری این محصولات نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد.   

کاربردهای پمپ لجن کش KSB

این پمپ های برند KSB که اصطلاحا پمپ لجن کش به انگلیسی ، submersible گفته می شود، برای انواع فاضلاب ها و سیالات ویسکوز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین عملکرد این پمپ ها می تواند نیاز های صنایع زیر را پوشش دهد:

  • موارد کشاورزی جهت آبیاری
  • انتقال فاضلاب های شهری، خانگی، کارخانه ای و صنعتی
  • پمپاژ آب های سطحی و سیلاب ها
  • صنایع ساختمانی به منظور پمپاژ انواع دوغاب
  • انتقال و تخلیه پسآب های باران و آب های کثیف
  • و انواع تصفیه خانه های فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *