پمپ, پمپ پریستالتیک

پمپ پریستالتیک سری SP

پمپ پریستالتیک SP

برند شهر پمپ

در چندین مقاله پمپ پریستالتیک و تفاوت آن با دوزینگ پمپ را به صورت کامل مطرح کردیم. همچنین برند های ایتالیایی این دسته نظیر پریستالتیک سکو، اتاترون، فلویمک و آکوا را معرفی کردیم. اما امروزه در بازار فروش، از پمپ پریستالتیک ایرانی نیز استقبال فراوانی می شود. یکی از برند های آن پمپ پریستالتیک سری SP می باشد. جهت خرید پمپ پریستالتیک کوچک و انواع بزرگتر این برند شما می توانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

برند شهر پمپ متعلق به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ آزمایشگاهی از سال 1390 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه کیفیت و توجه به رضایت مشتریان می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، پمپ پریستالتیک است که در ادامه، کاتالوگ و اطلاعاتی از بدنه و هد پمپ پریستالتیک نیز ارائه شده است.

لوگو شهر پمپ

ویژگی های پمپ پریستالتیک SP

تمامی مدل های این برند از سری SP بوده و تنها مشخصات فنی آن ها متفاوت می باشد. از جمله این مشخصات می توان به میزان دبی و دقت اندازه گیری آن ها اشاره کرد. در ادامه محصولات این پمپ پریستالتیک ایرانی با اطلاعات کامل آورده شده است. کافی است روی محصول مد نظر کلیک کرده و ویژگی های آن را مشاهده نمایید.

متریال مورد استفاده در تمامی مدل های بالا، یکسان و به این شرح می باشد. بدنه آن ها از استیل و هد پمپ پریستالتیک، از ABS و استیل 304 ساخته می شود. همچنین از سیلیکون برای ساخت شیلنگ این پمپ ها استفاده می گردد. در ادامه به مزایای این پمپ ها خواهیم پرداخت. از طریق این مقاله پمپ پریستالتیک و موارد مشابه، خرید پمپ پریستالتیک کوچک آزمایشگاهی بسیار ساده تر خواهد شد.

مزایای پمپ پریستالتیک SP

یکی از ویژگی های مهم در مورد این پمپ پریستالتیک ایرانی ، مقاومت بالای آن ها می باشد. این موضوع را مدیون متریال مورد استفاده در بدنه و هد پمپ پریستالتیک می باشد. همینطور از آنجاییکه این برند، ساخت داخل است، از پشتیبانی خوبی برای مشتریان خود برخوردار است. از مزایای دیگر آن ها داشتن PLC و قابلیت نصب چشمی و پدال روی این دسته از پمپ هاست. یکی دیگر از ویژگی های آن ها، این است که تمامی پمپ های آن به صورت سفارشی ساخته می شود. بنابراین کیفیت آن حفظ شده و متناسب با نیاز مشتری، از نوآوری های خاصی در ساخت آن ها استفاده خواهد شد. با توجه به ساختار این پمپ ها و عدم تماس با سیال، بسیار بهداشتی و نیز استریل می باشند.

خرید پمپ پریستالتیک ایرانی

کاربردهای پمپ پریستالتیک شهر پمپ

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، اصلی ترین استفاده و خرید پمپ پریستالتیک کوچک و بزرگ در فهرست زیر خلاصه می شود.

  • موارد صنعتی آزمایشگاهی
  • مصارف دارویی
  • صنایع غذایی
  • تصفیه آب و فاضلاب
  • پمپاژ انواع مواد شیمیایی خورنده و یا استریل
  • موارد پزشکی نظیر فرآورده های خونی
  • صنایع غذایی
  • نفت و گاز
  • تولید رنگ و بتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *