پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش الکتروژن

پمپ کف کش الکتروژن

برند الکتروژن

اینکه پمپ کف کش چیست و روش نصب پمپ کف کش برای استخر از موضوعاتی است که پیشتر به آن اشاره شده است. همچنین در رابطه با برند های مختلف آن نیز اطلاعاتی ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی یک برند ایرانی دیگر به نام پمپ کف کش الکتروژن بپردازیم. جهت خرید پمپ آب کف کش و استعلام قیمت پمپ کف کش چاه عمیق یا مخازن با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.    

برند الکتروژن متعلق به شرکتی ایرانی و ساخت داخل  می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها و الکترو موتور ها در زمینه های متفاوت از سال 1367 شروع کرده است. محصولات آن امروزه علاوه بر تامین نیاز های داخلی، به برخی از کشور های دیگر نیز صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری، جلب رضایت او و کنترل کیفی تمامی محصولات می باشد. این کنترل در سه مرحله شامل کنترل کیفیت مواد اولیه ی وارد شده به کارخانه، نظارت بر خطوط تولید کالا ها و نهایتا کنترل کیفیت محصول نهایی خلاصه می شود. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ کف کش الکتروژن است که در ادامه به توضیح آن پرداخته شده است.

برند الکتروژن

ویژگی های پمپ کف کش الکتروژن

تنوع مدل محصولات الکتروژن به فراوانی برند های دیگر نظیر کف کش لئو یا کفکش استریم نیست. با این وجود با داشتن طیفی نسبتا مناسب از هد و دبی، تا حدودی برطرف کننده نیاز بازار می باشد. در ادامه مهم ترین مشخصات قابل توجه برای خرید پمپ آب کف کش آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه
TS 9.7 14.4 پلی پروپیلن
TSN 6.5 5.4 پلی پروپیلن

 

همانطور که از جدول بالا مشهود است، به جز هد و دبی، سایر ویژگی های این دو پمپ مشابه یکدیگر است. اما همان دو مشخصه باعث تفاوت قیمت پمپ کف کش چاه عمیق و کم عمق الکتروژن شده است. جهت دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب صحیح و خرید پمپ آب کف کش با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

مزایای پمپ کف کش الکتروژن

مهم ترین ویژگی این محصولات، گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش عالی آن هاست. این موضوع دلیلی برای تضمین کیفیت این دسته از پمپ های الکتروژن نیز محسوب می شود. چرا که از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت آن ها استفاده گردیده است. به همین خاطر محصولات الکتروژن معمولا در شرایط کاری مناسب از طول عمر خوبی برخوردارند. همچنین قیمت پمپ کف کش چاه عمیق این برند ایرانی با توجه به کیفیتش بسیار مناسب تر از نمونه پمپ های چینی آن می باشد.

از لحاظ تنوع مدل، این پمپ ها در دو سایز 1 اینچ و 1 و ¼ اینچ موجود هستند. همچنین چون همراه با فلوتر عرضه می گردند، روش نصب پمپ کف کش به مراتب راحت تر خواهد شد. داشتن سیستم حفاظتی اضافه بار از دیگر مزایای قابل ذکر برای این محصولات به حساب می آید. علاوه بر این به دلیل وزن سبک آن ها، حمل و نقل این پمپ ها بسیار آسان امکان پذیر می باشد.

خرید پمپ آب کف کش

کاربردهای پمپ کف کش الکتروژن

از آنجاییکه این پمپ ها به صورت شناور مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا داخل سیال به طور مستغرق می باشند. به این دلیل موارد مهم استفاده از پمپ های کف کش الکتروژن شامل صنایع زیر می شود:

  • پمپاژ آب از چاه ها و مخازن
  • آبیاری در موارد کشاورزی
  • تخلیه آب از استخر ها ( پمپ کف کش برای استخر )
  • پمپاژ آب های گل آلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *