گیربکس, گیربکس خورشیدی

گیربکس خورشیدی BONFIGLIOLI

گیربکس خورشیدی BONFIGLIOLI

برند Bonfiglioli

یکی از معروف ترین برندهای انواع گیربکس خورشیدی ، گیربکس خورشیدی bonfiglioli می باشد. این برند دارای تعدد مدل هایی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد. همچنین موتور گیربکس خورشیدی کوچک یا بزرگ نیز برای انتخاب مدل مد نظر تاثیر گذار می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت به روز گیربکس و الکتروموتور آن با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

برند Bonfiglioli متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس از سال 1956 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از 80 کشور دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه حفظ بالای کیفیت و رفع نیازهای صنایع متفاوت است. از جمله گیربکس های تولیدی این شرکت، انواع گیربکس خورشیدی آن می باشد که در ادامه، مشخصات گیربکس Bonfiglioli نیز ارائه شده است.

Bonfiglioli

ویژگی های گیربکس خورشیدی BONFIGLIOLI

این سری از گیربکس BONFIGLIOLI ، دارای چهار مدل ساده و ترکیبی هستند. اطلاعات کامل آن ها در بخش محصولات سایت موجود است. در ادامه نیز جدولی از مهم ترین مشخصات فنی مورد نیاز جهت انتخاب آن ها آورده شده است.

نام سری گشتاور (نیوتون متر) نسبت تبدیل
A/3 1250 تا 15680 18.7 تا 731
H/3 98000 تا 1200000 89.1 تا 1070
V/3 1250 تا 655740 18.7 تا 5234
300M 1250 تا 1286700 3.4 تا 2916

 

بدیهی است موارد بالا متناسب با موتور گیربکس خورشیدی و ظرفیت خود گیربکس، متفاوت است. بالطبع این موضوع روی قیمت انواع گیربکس خورشیدی کوچک و بزرگ نیز بی تاثیر نیست.

مزایای گیربکس خورشیدی BONFIGLIOLI

از مزایای اصلی این محصول، تنوع مدل آن هاست. از جمله مدل های موجود گیربکس bonfiglioli انواع مستقیم و زاویه دار آن می باشد. همچنین به لحاظ رابط موتور گیربکس خورشیدی ، طرح چرخدنده و ظرفیت هریک نیز، 18 سری مختلف از محصولات موجود است. از دیگر موارد تفاوت آن ها شافت خروجی شامل هالو شافت، توپر زبانه دار و شافت دار می باشد. تعمیر، نگهداری و نصب این گیربکس ها نیز بسیار آسان و به سه روش پایه دار، فلنج دار و شیرینک دیسک صورت می گیرد.

راندمان، تحمل گشتاور و عمر بالا از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات محسوب می شود. نوع طراحی در آن ها نیز به صورت یکپارچه و کوچک جهت اشغال حداقل فضای ممکن و نیز لرزش بسیار کم می باشد. این نوع گیربکس ها قابلیت نصب با هر دو موتور تک سرعته و دو سرعته را دارا هستند. جنس آن ها از چدن و شافت در آن ها از فولاد ساخته می شود.  

انواع گیربکس

کاربردهای گیربکس خورشیدی BONFIGLIOLI

این مدل از گیربکس BONFIGLIOLI ، عمدتا در تجهیزات صنایع سنگین کاربرد دارند. نمونه ای از آن ها را می توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • در ساختمان آسیاب های بزرگ
  • دستگاه هایی نظیر توربین، رولینگ، میکسر، همزن های خاص، کانوایر و سنگ شکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *