گیربکس, گیربکس خورشیدی

گیربکس خورشیدی SEW

گیربکس خورشیدی SEW

برند SEW

در صنعت تولید و طراحی گیربکس خورشیدی ، برند SEW یکی از معروف ترین برندها محسوب می شود. هرچند این شرکت در تولید سایر گیربکس ها نیز پیشتاز است. اما در بازار فروش گیربکس خورشیدی کوچک، جایگاه ویژه ای دارد. شما میتوانید جهت دریافت کاتالوگ گیربکس خورشیدی SEW و نیز استعلام قیمت گیربکس خورشیدی با شهر پمپ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه محصولات هستند.

برند SEW آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس از سال 1931 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به کشور های دیگر هم صادر می شود. تولید این کمپانی بر پایه حفظ کیفیت و تنوع محصولات آن است. شهر پمپ به عنوان نمایندگی فروش گیربکس خورشیدی کوچک SEW آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم میباشد.

برند SEW

ویژگی های گیربکس خورشیدی SEW

این سری از گیربکس های SEW، دارای سه مدل هستند. هرچند اطلاعات آن ها مفصلا در کاتالوگ گیربکس خورشیدی این برند موجود است. در ادامه نیز جدولی از مهم ترین مشخصات فنی آن ها آورده شده است.

نام سری گشتاور (کیلو نیوتون متر) نسبت دنده (میلیمتر)
P 25 تا 651
XP 600 تا 5200 50 تا 3000
P-X 100 تا 500 160 تا 550

 

موارد بالا متناسب با طراحی گیربکس خورشیدی برای مدل های مختلف، متفاوت است. بالطبع این موضوع روی قیمت گیربکس خورشیدی نیز بی تاثیر نیست.

مزایای گیربکس خورشیدی SEW

به طور کلی گیربکس های خورشیدی متشکل از سه نوع دنده هستند. این سه دنده شامل دنده خورشیدی، هرزگرد و رینگی می شود. گیربکس خورشیدی SEW، دارای طبقات مختلف است. همین امر قابلیت تامین گشتاور بالا را برای این گیربکس ها فراهم می کند. همچنین این گیربکس ها با داشتن 11 مدل متنوع، محدوده گسترده ای از دورهای مناسب را دارند. این دور ها از منفی بی نهایت تا 450 را شامل می شوند. علاوه بر این، گیربکس های این برند سروصدای کمی نیز حین کار تولید می کنند.

انواع گیربکس خورشیدی SEW

از دیگر مزایای محصولات، اشغال فضای کم جهت قرارگیری است. این مورد به دلیل طراحی گیربکس خورشیدی به صورت جمع و جور می باشد. همین طور تنوع نصب به دو صورت پایه دار و فلنج دار از دیگر ویژگی های آن هاست. این گیربکس ها از استحکام، مقاومت و عملکرد بالایی نیز برخوردارند. به همین خاطر بارهای شعاعی را به راحتی تحمل کرده و بدون لقی کار میکنند. فروش گیربکس خورشیدی کوچک نیز با چندین متریال انجام می گیرد. پوسته از چدن یا فولاد و محور و دنده ها از فولاد هستند. علاوه بر اینها، کوپله شدن آسان با موتور و تعویض راحت قطعات از موارد مثبت دیگر این گیربکس هاست.  

کاربردهای گیربکس خورشیدی SEW

این مدل از گیربکس های SEW، عمدتا در صنایع سنگین کاربرد دارند. نمونه ای از آن ها در زیر لیست شده است.

  • در عملیات نورد فولاد
  • صنایع فلزاتی نظیر روی و مس و معادن مس
  • صنایع سیمان
  • تجهیزات موجود در شهربازی
  • در ساختمان آسیاب های بزرگ
  • دستگاه هایی نظیر توربین، رولینگ، پرس سنگین، میکسر، همزن و کانوایر سنگ شکن
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مانند حفاری چاه نفت
  • صنایع بسته بندی

گیربکس سیاره ای SEW

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *