الکتروموتور, الکتروموتور آسنکرون

الکتروموتور آسنکرون WEG (وگ)

الکتروموتور آسنکرون WEG

برند وگ (WEG)

یکی از معروف ترین شرکت های فروشنده الکتروموتور ، برند WEG می باشد. یکی از پراستفاده ترین آن ها الکتروموتور آسنکرون WEG است. در ادامه به مشخصات فنی الکتروموتور وگ برزیل اشاره شده است. جهت دریافت کاتالوگ الکتروموتور و قیمت آن با شهر پمپ که یکی از نماینده های الکتروموتور در ایران است، تماس بگیرید.

برند WEG متعلق به شرکتی برزیلی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکترو موتور از سال 1961 شروع کرده است. امروزه محصولات به کشور های دیگر نیز صادر می گردد. تولید الکتروموتور وگ برزیل بر پایه افزایش کیفیت، کاهش هزینه و توسعه فناوری های جدید می باشد. از جمله الکتروموتور های تولیدی این شرکت، الکتروموتور آسنکرون است که در ادامه، کاتالوگ الکتروموتور نیز ارائه شده است.

برند WEG

ویژگی های الکتروموتور آسنکرون WEG

پیشتر در رابطه با الکتروموتور آسنکرون و مشخصات فنی الکتروموتور به تفصیل پرداخته شده است. در ادامه سعی کردیم اطلاعات مهم موجود در کاتالوگ الکتروموتور WEG از این مدل را در جدولی گردآوری کنیم.

نام سری توان موتور (کیلووات) تعداد فاز کلاس عایق بندی یا حفاظتی موتور
IE2 0.12 تا 500 سه فاز F
IE3 0.12 تا 500 سه فاز F
IE4 3 تا 355 سه فاز IP55

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت الکتروموتور آسنکرون WEG با ما در ارتباط باشید. شهر پمپ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فروشنده الکتروموتور ( نماینده های الکتروموتور در ایران )آماده خدمت رسانی و مشاوره میباشد.

مزایای الکتروموتور آسنکرون WEG

الکتروموتور وگ برزیل مدل آسنکرون دارای مزایای بسیاری می باشد. یکی از مهمترین آن ها وجود محفظه ای اطراف این الکتروموتور است. این محفظه مانع ورود هوای بیرون به محیط داخل موتور می شود. جهت خنک کردن موتور نیز از یک فن در ساختمان داخلی آن استفاده می شود. الکتروموتورهای این برند از درجه حفاظتی بالایی نیز برخوردارند. به همین خاطر در برابر ورود آب، خاک، هوا و رطوبت مقاومت بالایی دارند. استفاده از متریال های مختلف نظیر چدن و آلومینیوم در ساخت آن ها از دیگر نکات مثبت در طراحی این الکتروموتور هاست. طول عمر، راندمان و کیفیت بالا از دیگر مزیت های این برند است.

موتور آسنکرون وگ

علاوه بر این برق تکفاز و سه فاز هر دو جهت راه اندازی الکتروموتور وگ برزیل استفاده می شوند. نحوه کارکرد این دستگاه ها به گونه ایست که با تولید حرارت زیاد همراه است. بنابراین باید سیستم عایق بندی قابل قبولی داشته باشند. این مورد نیز در طراحی الکتروموتور وگ رعایت شده است. به این صورت هم حرارت را به محیط منتقل نمی کند و هم اجزای داخلی موتور صدمه نمی بینند. در نهایت قیمت الکتروموتور آسنکرون WEG متناسب با کارایی که دارد، یکی دیگر از ویژگی ها مهم این موتور می باشد.  

کاربردهای الکتروموتور آسنکرون WEG

اصلی ترین موارد استفاده از این الکتروموتور در موارد صنعتی و به شرح زیر می باشد:

  • فن ها، بلوئر ها و کمپرسورها
  • در پمپ های صنعتی و نوارنقاله ها
  • صنایع خودروسازی
  • موارد نورد فولاد
  • و …

الکتروموتور WEG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *