الکتروموتور, الکتروموتور اسلیپ رینگ

الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB

الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB

یکی از الکتروموتورهای پر استفاده در صنعت، الکتروموتور اسلیپ رینگ بوده و از برند های معروف آن نیز می توان به الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB اشاره کرد. این تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. چراکه امکان کنترل میزان سرعت توسط یک مدار خارجی برای این دسته از الکتروموتور ها فراهم است.

هرچند که در این مقاله به برند ABB از این تجهیزات پرداخته شده است، اما برند های دیگری نیز وجود دارند که به تولید این محصولات مشغول هستند. اما مسئله مهم در رابطه با تهیه و خرید آن ها، بحث موجودی شان در ایران است. در سال های اخیر واردات الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB یا هر برند دیگری با مشکلات فراوانی رو به رو می باشد. اما شما می توانید جهت اطلاع از موجودی های این محصولات با شهر پمپ در ارتباط باشید.

برند ABB

برند ABB مربوط به شرکتی فنلاندی بوده که فعالیت خود را از سال 1883 در زمینه تولید و عرضه انواع الکتروموتور شروع نموده است. از آنجاییکه این برند، طراحی های محصولات خود را به گونه ای انجام می دهد تا بیشترین کیفیت و کارایی را ارائه داده و همچنین کمترین آسیب را به محیط زیست وارد آورد، امروزه محصولاتش به بسیاری از کشور های دیگر نیز صادر می شود. یکی از الکتروموتور های تولیدی این شرکت، الکتروموتور اسلیپ رینگ است که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند ABB

ویژگی های الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB

به صورت کلی ماهیت الکتروموتور های اسلیپ رینگ به گونه ای است که قابلیت تغییر سرعت خود را دارد و علت قیمت بالای آن ها نیز همین موضوع می باشد. با توجه به این ویژگی بدیهی است که تنوع مدلی آن ها نمی تواند بالا باشد. محصولات الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال در ادامه مشخصات فنی این موتور برای دسترسی ساده تر مشتریان محترم آورده شده است.

نام سری حداکثر توان موتور (کیلووات) ولتاژ (ولت) کلاس عایق بندی یا حفاظتی موتور
اسلیپ رینگ ABB 11900 380 تا 13800 IP55

مزایای الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB

مهم ترین مزیت الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB ، ساختار کلی آن ها شامل طراحی و نحوه ساخت شان می باشد. این طراحی بر اساس استاندارد های به روز مربوطه صورت می گیرد و علاوه بر آن دارای ساختی مدولار نیز می باشد. این طراحی همچنین بسیار انعطاف پذیر بوده، به این معنی که این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از تجهیزاتی تحت عنوان لوازم جانبی الکتروموتور های اسلیپ رینگ، کارایی و کاربرد های آن ها را تا حد قابل توجهی افزایش داد.

موتور اسلیپ رینگ ABB

از طرفی به دلیل نوع متریال مورد استفاده در ساخت محفظه آن ها که غالبا از فولاد استفاده می شود، این الکتوموتور ها در برند ABB از مقاومت بالایی هم برخوردار هستند که به تبع آن میزان کیفیت و طول عمرشان نیز تا حد زیادی بهبود می یابد. این محصولات همچنین درجه حفاظت بالایی داشته و تنوع در نحوه جایگزینی سیستم های خنک کننده و حفاظتی در آن ها از دیگر ویژگی های مثبتی است که می توان برای انواع الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB نام برد.   

کاربرد های الکتروموتور اسلیپ رینگ برند ABB

به صورت کلی هدف از طراحی این دسته از الکتروموتور ها، قابلیت تامین گشتاور های بالا برای راه اندازی و در عین حال تولید جریان های پایین می باشد. همین موارد باعث شده است که معمولا مصارف استفاده از این محصولات در موارد صنعتی، علی الخصوص صنایع سنگین یا نیمه سنگین خلاصه شود. در رابطه با برند ABB می توان موارد زیر را به عنوان رایج ترین کاربرد های آن ها نام برد.

همچنین لازم به ذکر است که در صورت عدم تطابق نیاز خود با موارد زیر شما می توانید با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس گرفته و با تشریح سیستم مورد نظر خود از مشاوره های رایگان ما برای داشتن خریدی متناسب با نیاز مد نظر خود بهره مند گردید.

  • صنایعی دارای اینرسی بالا
  • انواع آسیاب ها

الکتروموتور اسلیپ رینگ ABB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *