پمپ, پمپ سیرکولاتور

برند های پمپ سیرکولاتور

پمپ-سیرکولاتور-چیست

پمپ سیرکولاتور نوعی پمپ آب در گردش است که به آن پمپ شوفاژ و پمپ آب گرم نیز گفته می شود. این پمپ دارای کاربرد های بسیار و برند های مختلف است. ما در این مقاله قصد داریم جهت راهنمایی به شما برای انتخاب پمپ سیرکولاتور مناسب خود اطلاعاتی ارائه دهیم. به همین منظور برند های موجود پمپ سیرکولاتور را بررسی می کنیم. اما قبل از آن متوجه می شویم پمپ سیرکولاتور چیست پس با ما همراه باشید.

پمپ سیرکولاتور چیست

این پمپ که نوعی پمپ سانتریفیوژ است جهت به گردش در آوردن آب گرم و سرد به کار می رود. در واقع در سیستم های پخش حرارت و برودت در ساختمان ها و برج های خنک کننده استفاده می شود. این پمپ وظیفه ی چرخش سیالات با دمای 10- الی 130 درجه را در یک سیستم بسته برودتی یا حرارتی به عهده دارد.

این نوع از پمپ های سانتریفیوژ توانایی کارکرد به دو صورت تک فاز و سه فاز را دارند. از آنجاییکه این پمپ به چهار صورت تک دور، دو دور، سه دور و چهار دور در بازار موجود است. عملکرد پمپ سیرکولاتور نیز متناسب با مقدار دور موتور آن متنوع است. در نهایت برای انتخاب پمپ سیرکولاتور باید اطلاعات کافی داشته باشید.

برای مطالعه ی بیشتر راجع به پمپ سیرکولاتور می توانید از مقاله های لینک شده استفاده نمایید. در ادامه نیز به طور خلاصه به برخی از برند های این پمپ اشاره می کنیم.

انتخاب-پمپ-سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور پنتاکس

برند پنتاکس متعلق به شرکتی ایتالیایی است که محصولات خود را به بیش از صد کشور صادر می کند. این پمپ دارای تنوع بالایی است ولی تفاوت آن ها در هد، دبی، دهانه ی ورودی و خروجی آن هاست. متریال این پمپ نیز با توجه به نیاز مشتری از چدن و استیل ساخته می شود.

سیرکولاتور ارس پمپ

شرکت صنایع ارس پمپ با بیش از سه دهه فعالیت قوی و مداوم به عنوان شرکتی ایرانی در تولید انواع پمپ سیرکولاتور است. قطعات تولید شده ارس پمپ در پمپ های مشابه خارجی و داخلی قابل تعویض می باشد. نصب و نگهداری آسانی دارد و دارای پروانه ی مقاوم در برابر خوردگی و رسوبات سیال است.

پمپ سیرکولاتور لئو

برند لئو تولید شرکت چینی است و دارای مدل های بسیاری است. که این شرکت برای انتخاب صحیح محصول خود کاتالوگ پمپ لئو را فراهم کرده است. همچنین ارائه ی گارانتی پمپ لئو مهم ترین ویژگی این برند می باشد. شما می توانید جهت استفاده از گارانتی پمپ لئو و دریافت کاتالوگ پمپ لئو به شهر پمپ به عنوان نمایندگی این برند تماس حاصل نمایید.

 برند بلند کاست

از دیگر برند های ایرانی بلند کاست را می توان نام برد که جنس بدنه ی پمپ از فولاد ضد زنگ می باشد. از مزایای دیگر آن صدای کم، امکان نصب آسان، سرویس و تعویض قطعات آن می باشد. قابلیت کار پیوسته دارد. قیمت پمپ سیرکولاتور بلند کاست نیز نسبت به برند های خارجی مناسب تر است. به همین دلیل می توان به عنوان یکی از بهترین پمپ سیرکولاتور در کنار دیگر برند ها نام برد.

برند لوارا

این برند متعلق به شرکت ایتالیایی است که تولید محصولات آن بر پایه ی ایمنی و کاهش آسیب به محیط زیست است. از جمله تولیدات آن پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی است که از متریال با کیفیت ساخته می شود. که جنس استیل آن از خوردگی در برابر آلودگی جلوگیری می کند. به همین دلیل محصولات آن راندمان بالا و عمر طولانی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *