پنج راهی, لوازم جانبی

پنج راهی برند استریم

پنج راهی برند استریم

برند استریم

پنج راهی یا اصطلاحا شیر پنج راهه پمپ ابزاری برای اتصال پمپ آب به لوازم جانبی مورد نیاز خود می باشد. این لوازم جانبی قطعاتی همچون ست کنترل، مخزن تحت فشار، کلید اتومات و غیره هستند. امروزه تولید کننده پنج راهی پمپ ، هم ساخت داخل و هم خارج در بازار فروش با هم رقابت می کنند. از جمله آن ها می توان به برند های ایمر، دیزل ساز و پنج راهی برند استریم اشاره کرد. شهر پمپ به عنوان مرکز فروش اینترنتی تجهیزات صنعتی اعم از پنج راهی برنجی قیمت تمامی این لوازم را متناسب با برند انتخابی پیشنهاد می دهد. شما می توانید برای این منظور و نیز نحوه نصب پنج راهی پمپ با ما به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.   

برند استریم متعلق به شرکتی چینی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و لوازم جانبی از سال 1997 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه تکنولوژی، خلاقیت و مشتری مداری می باشد. از جمله ی لوازم جانبی تولیدی این شرکت، پنج راهی آن می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری از این محصول ارائه شده است.

برند استریم

ویژگی های پنج راهی برند استریم

همانطور که می دانید شیر پنج راهه پمپ ، ساختمان ساده ای دارد. این تجهیز، یک قطعه فلزی دارای چندین دریچه است. هر یک از دریچه ها محل قرار گیری پمپ و لوازم مربوط به آن می باشد. در واقع نحوه نصب پنج راهی پمپ بدین گونه است. تنها عاملی که باعث تفاوت این محصولات می شود، ارتفاع و اندازه این دریچه هاست. برند استریم، تولید کننده پنج راهی پمپ، این قطعه را در ارتفاع 9 سانتی متری و با قطر دهانه یک اینچ ساخته و عرضه می نماید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مزایای پنج راهی برند استریم

استریم به عنوان یکی از با کیفیت ترین برند های چینی در تولید لوازم و تجهیزات صنعتی شناخته می شود. بنابراین تمامی محصولات آن از جمله پنج راهی پمپ از طول عمر بالایی برخوردار هستند. همچنین متریال به کار رفته در این محصول، برنج می باشد. می دانیم که این جنس مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. بنابراین بسیار مناسب استفاده در آب هایی با ناخالصی مختلف را دارد. با وجود تمامی این ویژگی های مثبت، این پنج راهی برنجی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را نیز داراست.

تولید کننده پنج راهی پمپ

کاربردهای پنج راهی برند استریم

پنج راهی برند استریم یا هر برند دیگری، فارغ از شرکت تولید کننده آن، برای منظور های خاصی طراحی و ساخته شده است. با توجه به توضیحات بالا بدیهی است که این قطعه به همراه پمپ و لوازم کمکی آن مورد استفاده قرار می گیرد. پس کاربرد آن ها را می توان در مکان های زیر خلاصه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *