بوستر پمپ, پمپ

بوستر پمپ لئو

بوستر پمپ لئو

برند لئو

بوستر پمپ ها در دو دسته کلی بوستر پمپ آتش نشانی و آبرسانی تقسیم بندی می شوند. این نوع از پمپ ها همراه با لوازم جانبی جهت افزایش و کنترل فشار مورد نیاز عرضه می گردند. به همین خاطر در دو حالت موجود می باشند. دسته اول پکیج های آماده آن ها از برند های مختلفی همچون بوسترپمپ پنتاکس، لوارا و ابارا هستند. دسته دیگر مدل های سفارشی می باشند که مطابق با نیاز مشتری محاسبه و ساخته می گردند. شهر پمپ به عنوان تولید کننده و نیز فروشگاه لئو هم در ساخت انواع بوستر پمپ فعالیت دارد و هم انواع پمپ محیطی لئو در مدل های آماده را به فروش می رساند. به همین خاطر مرجع مناسبی جهت اطلاع از قیمت بوستر پمپ آبرسانی سفارشی و یا پکیج های آماده بوستر پمپ لئو محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با بوستر پمپ های برند لئو و لوازم آن همچون کنترلر بوستر پمپ همراه ما باشید.

برند لئو متعلق به شرکتی چینی می باشد که فعالیت خود را در زمینه مطالعات از سال 1995 و در زمینه تولید پمپ ها از سال 2001 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از صد و سی کشور صادر می گردد. از ویژگی های این کمپانی، استفاده از آخرین تکنولوژی روز و مواد اولیه با کیفیت در ساخت پمپ و بررسی نیاز های داخلی و بین المللی در بازار فروش می باشد. همچنین محصولات این برند دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشند. از جمله پمپ های تولیدی این برند، بوستر پمپ آن است که در ادامه ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های بوستر پمپ لئو

به طور کلی بوستر پمپ ها متشکل از یک یا چند پمپ به همراه لوازم جانبی خاص خود می باشند. همانطور که در بالا ذکر شد، هم می توان انواع آماده آن ها را خریداری کرد و هم به صورت اختصاصی سفارش داد. برند لئو نیز این پکیج های آماده را در انواع محدودی طراحی و تولید کرده است. در این بوستر پمپ ها معمولا از پمپ محیطی لئو برای ساخت استفاده شده است.    

فروشگاه پمپ محیطی لئو

جهت مشاهده این محصولات اینجا کلیک کنید. همچنین شما می توانید به منظور مشاهده محصولات بیشتر به بخش پمپ ها رفته و گزینه بوستر پمپ را انتخاب نمایید. همچنین به منظور استعلام قیمت بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی با شهر پمپ، فروشگاه لئو به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.  

مزایای بوسترپمپ لئو

مهم ترین ویژگی بوستر پمپ های این برند در لوازم جانبی است که این مدل ها دارند. از جمله آن ها ست کنترل، کلید اتوماتیک و منبع انبساط است که به عنوان کنترلر بوستر پمپ عمل می نمایند. تولید فشار های بالا از دیگر ویژگی هایی است که در واقع طراحی این دسته از پمپ ها نیز به همین دلیل می باشد. این محصولات همچنین در دهانه های خروجی متنوعی عرضه می شوند. علاوه بر این علی رغم کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. امکان استفاده از دو برق تک فاز و سه فاز از دیگر مزایای این دسته از پمپ ها به شمار می رود.  

کاربردهای بوستر پمپ لئو

همانطور که ذکر شد، استفاده از چندین تجهیز در یک مدل صرفا به دلیل افزایش فشار مورد نیاز ما می باشد. این فشار بالا در موارد زیر مورد نیاز می باشد.

  • آبرسانی در ساختمان های بلند مرتبه و برج ها
  • سیستم های آتش نشانی
  • آبیاری زمین های کشاورزی
  • صنایع مختلف
  • مجتمع های تفریحی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *