بوستر پمپ, پمپ

بوستر پمپ KSB هند

بوستر پمپ KSB هند

برند KSB هند

در چند سال اخیر پکیج هایی آماده شامل چندین پمپ، تابلو برق و کنترلر بوستر پمپ دور متغیر به منظور افزایش فشار طراحی و ساخته می شوند. به این قبیل سیستم ها بوستر پمپ گفته می شود. از جمله پمپ هایی که می توان در ساخت بوسترپمپ ها از آن ها استفاده نمود، پمپ آب خانگی، پمپ طبقاتی، سانتریفیوژ و حلزونی می باشد. برند هایی پکیج های آماده انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی را تولید می کنند. نمونه هایی از این برند ها، بوسترپمپ لئو، لوارا، ابارا و بوسترپمپ پنتاکس است. یکی دیگر از برند های جدید فروش بوسترپمپ ، بوستر پمپ KSB هند می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت خرید بوستر پمپ از هر برندی با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.  

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ از سال 1871 شروع کرده است. ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه دانش فنی قوی و استفاده از راه حل های نوآورانه و متناسب با نیاز مشتری است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، بوستر پمپ KSB می باشد. که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند KSB

ویژگی های بوستر پمپ KSB هند

به طور کلی فروش بوسترپمپ ها به دو روش امکان پذیر می باشد. روش اول همانطور که در بالا ذکر شد، پکیج های آماده برند های مختلف می باشند. برند KSB ساخت هند یکی از بند های معتبر در این زمینه می باشد. روش دوم ساخت آن ها به صورت سفارشی است. در این صورت خرید کنترلر بوستر پمپ دور متغیر یا دور ثابت، تابلو برق و پمپ ها توسط تولید کننده انجام می شود. شهر پمپ به عنوان سازنده انواع بوسترپمپ ها، آماده ساخت سفارشات شما می باشد.

در ادامه به ذکر محصولات KSB با تفکیک پرداخته شده است. شما می توانید جهت مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از پمپ های زیر اینجا کلیک کنید. همچنین به منظور دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت خرید بوستر پمپ با کارشناسان ما در شهر پمپ در ارتباط باشید.  

نام سری هد (متر) دبی (متر مکعب بر ساعت)
MOVIBOOST 250 800
DUAL 54 28
آتش نشانی 250 700

مزایای بوستر پمپ KSB هند

از جمله مزایای این محصولات با وجود تنوع به ظاهری کم، پوشش غالب نیاز های بازار می باشد. زیرا هم در دو نوع آتش نشانی و آبرسانی ساخته می شود. هم مدل های آبرسانی آن ها دارای هد و دبی بسیار گسترده می باشند. پمپ های به کار رفته در آن ها نیز قابلیت تامین فشار های بسیار بالایی را دارند. از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها، امکان کنترل تمام الکتریک فشار منبع موجود در بوستر پمپ می باشد.

همچنین هر یک از آن ها به گونه ای ساخته شدند که جهت نصب نیاز به هیچ لوازم جانبی دیگری ندارند. بنابراین قیمت خرید بوستر پمپ تا حدی مقرون به صرفه تر می شود. از دیگر نکات مثبت در رابطه با بوسترپمپ های KSB می توان به داشتن واحد های تقویت فشاری کاملا اتوماتیک نیز اشاره نمود.

قیمت خرید بوستر پمپکاربردهای بوستر پمپ KSB هند

صنایعی که نیازمند فشار های بالایی هستند و توسط بوسترپمپ ها امکان تامین آن ها وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آبرسانی ساختمان های مسکونی و تجاری
  • سیستم های آتش نشانی و اطفا حریق
  • سیستم های آبرسانی
  • موارد صنعتی و شهری
  • تهویه مطبوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *