فلوتر, لوازم جانبی

فلوتر برقی استریم

فلوتر صابونی برقی استریم

برند استریم (STREAM)

فلوتر کوچک یا شناور پمپ، از جمله مهم ترین لوازم جانبی انواع پمپ ها همچون پمپ آب خانگی، پمپ کف کش، لجن کش و پمپ شناور می باشد. یکی از پر استفاده ترین برند های این تجهیز، فلوتر برقی استریم نام دارد. پیشتر در رابطه با اینکه فلوتر سوئیچ الکترونیکی چیست، صحبت کرده ایم. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با فلوتر صابونی استریم ذکر نماییم. همچنین با ویژگی های آن و متناسب با این ویژگی ها، قیمت فلوتر استریم آشنا خواهیم شد.

برند استریم متعلق به شرکتی چینی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع لوازم جانبی از سال 1997 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه تکنولوژی، خلاقیت و مشتری مداری می باشد. از جمله ی لوازم جانبی تولیدی این شرکت، فلوتر برقی استریم است که در ادامه، اطلاعاتی از آن نیز ارائه شده است.

برند استریم

ویژگی های فلوتر صابونی استریم

این فلوتر ها تنها در یک مدل خلاصه می شوند. البته همین مدل، در انواعی با طول سیم های متفاوت تولید و عرضه می گردد. لازم به ذکر است که تنها تفاوت آن ها همین اندازه سیم آن هاست و ساختمان کلی شان در همه مدل ها یکسان می باشد. طول سیم در این محصولات می تواند 1، 2، 3 و 5 متری باشد. در حالیکه مشخصات فنی آن ها در همه مدل ها شامل حداکثر توان 2.2 کیلو وات و نهایت جریان 16 آمپر می باشد. بنابراین همین مورد، معیار اصلی اختلاف قیمت فلوتر استریم در هر نوع محسوب می شود.

مزایای فلوتر برقی استریم

مهم ترین ویژگی فلوتر سوئیچ الکترونیکی برند استریم، در متریال به کار رفته در آن ها می باشد. این محصولات از پلاستیک مهندسی پلی پروپیلن ساخته شده اند. در نتیجه دارای مقاومت بالایی می باشند. به همین خاطر می توان از آن ها در انواع آب تمیز، آب کثیف و سیالات شیمیایی استفاده نمود. انعطاف پذیری سیم متصل به انواع فلوتر کوچک و بزرگ این برند نیز بسیار بالا می باشد. همچنین این فلوتر ها به صورت کامل آب بندی شده و مشکلی در عملکرد آن ها از این لحاظ به وجود نمی آید. این فلوتر ها کاملا با کیفیت بوده و از مدت گارانتی آن ها نیز می توان به راحتی اطمینان حاصل نمود.  

فلوتر سوئیچ الکترونیکی کوچک 

کاربردهای فلوتر صابونی استریم

این لوازم جانبی همیشه همراه با مدل های مختلف پمپ ها استفاده می گردند. اما وظیفه آن ها در سیستم های مختلف همراه با پمپ به شرح زیر می باشد.

  • اتومات کردن عملکرد انواع پمپ
  • کنترل دقیق و پیوسته سطح سیال در مخازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *