لوازم جانبی, منبع تحت فشار

منبع تحت فشار دیزل ساز

قیمت منبع تحت فشار دیزل ساز

برند دیزل ساز

یکی از مهم ترین لوازم جانبی مختص پمپ های آب خانگی، منابع تحت فشار می باشند. پیشتر در رابطه با انواع منبع تحت فشار پمپ به صورت کامل صحبت هایی ارائه گردید. در این مقاله به معرفی یکی از معروف ترین تولیدکنندگان این تجهیزات، برند داخلی دیزل ساز خواهیم پرداخت. شما می توانید جهت استعلام قیمت منبع تحت فشار دیزل ساز با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که پر استفاده ترین ظرفیت این مخازن در بازار فروش امروز منبع تحت فشار 24 لیتری دیزل ساز می باشد.

برند دیزل ساز متعلق به شرکتی ایرانی و تولید داخل می باشد. فعالیت خود را از سال 1360 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ و مخازن در زمینه های مختلف شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به نمونه های خارجی می باشد. از جمله پر استفاده ترین تولیدات این شرکت، منبع تحت فشار و پمپ آب خانگی دیزل ساز می باشد که در ادامه، اطلاعات آن ارائه شده است.

برند دیزل ساز

ویژگی های مخزن تحت فشار دیزل ساز

انواع منبع تحت فشار پمپ با توجه به ساختمان ساده آن ها، تنها از طریق تفاوت در ظرفیتشان مشخص می شود. برند دیزل ساز نیز با تولید ظرفیت های مختلف سعی کرده است که محصولات خود را برای تمامی نیاز های بازار مناسب گرداند. در جدول زیر به معرفی این محصولات همراه با مشخصاتشان پرداخته شده است.

نام سری فشار کاری (بار) حجم مخزن (لیتر)
8 لیتری 12 8
24 لیتری 12 24
60 لیتری 12 60
100 لیتری 12 100

 

همانطور که مشاهده می نمایید تنها معیار تنوع مدل مخزن تحت فشار دیزل ساز در میزان حجم آن ها می باشد. بنابراین تنها معیار تفاوت در قیمت آن ها نیز اعم از منبع تحت فشار 24 لیتری دیزل ساز یا نوع 100 لیتری آن تنها منوط به میزان ظرفیت آن هاست.

مزایای منبع تحت فشار دیزل ساز

مهم ترین ویژگی مثبت این محصولات، شیوه تولید آن هاست که کپی برداری شده از نحوه تولید برند وارم ایتالیا می باشد. به همین خاطر این منابع کاملا بهداشتی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. همچنین فلنج آن ها از نوع گالوانیزه بوده و دارای رنگ آمیزی آنتی اکسیدان می باشند. مواد اولیه مورد استفاده در تمامی محصولات برند دیزل ساز نیز بسیار مرغوب می باشد.      

از دیگر مزایای این لوازم می توان به داشتن تیوپ و صافی آب بهداشتی همراه شان و نیز پوسته بسیار ضخیم خود مخازن اشاره کرد. با توجه به طراحی و نحوه کارکردشان، استفاده از آن ها، منجر به افزایش طول عمر پمپ ها هم خواهد شد. علاوه بر این کاهش استهلاک و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی از دیگر نکات مثبت این مخزن ها به حساب می آید. با این وجود قیمت منبع تحت فشار دیزل ساز کماکان بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.   

انواع منبع تحت فشار پمپ

کاربردهای مخزن تحت فشار دیزل ساز

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا، متوجه شدیم که اصلی ترین کاربرد انواع منبع تحت فشار پمپ در سیستم های لوله کشی می باشد. اما وظایف این منابع در سیستم های آبرسانی به شرح زیر است:

  • به منظور جلوگیری از فشار بیش از حد روی پمپ
  • تنظیم فشار آب موجود در لوله کشی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *