پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی لئو

پمپ آب خانگی لئو

در مقالات پیشین به صورت مکرر به این موضوع اشاره شد که انواع پمپ آب خانگی چیست. به صورت کلی این پمپ ها برای تقویت فشار در سیستم های آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر در صنایع بی شماری کاربرد دارند. از این رو تولید کنندگان گوناگونی هم از عرضه کنندگان این نوع پمپ ها به شمار می روند. یکی از معروف ترین این تولید کنندگان، پمپ آب خانگی لئو نام دارد. علت اصلی معروفیت و محبوبیت این برند، بالا بودن کیفیت پمپ آب لئو می باشد.

البته برند های داخلی و خارجی دیگری نیز این پمپ ها را عرضه می کنند. شهر پمپ، به عنوان فروشگاه اینترنتی انواع تجهیزات صنعتی ارائه دهنده تمامی این برند ها می باشد. همچنین شما می توانید به منظور داشتن مناسب ترین خرید از راهنمایی های رایگان مشاوران ما در این زمینه بهره مند گردید. لازم به ذکر است که شهر پمپ از طریق ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان و وارد کنندگان اصلی پمپ ها، مناسب ترین قیمت را نیز ارائه می دهد.

برند لئو (LEO)

برند لئو مربوط به شرکتی چینی به نام ژجیانگ بوده که فعالیت خود را از سال 2001 در زمینه تولید پمپ و لوازم جانبی آن شروع نموده است. با توجه به اینکه این برند محصولات خود را با به روز ترین تکنولوژی و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند، دارای کیفیتی قابل قبول و کم ترین آسیب رساندن به محیط زیست در عین داشتن مناسب ترین قیمت می باشد. به همین خاطر نیز امروزه محصولات آن به بیش از 100 کشور در جهان صادر می گردد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ آب خانگی بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن با توجه به کاتالوگ برند لئو ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های پمپ آب خانگی لئو

معمولا همه پمپ های برند لئو فارغ از نوعی که دارند، از تنوع مدل بالایی برخوردار هستند. محصولات پمپ آب خانگی لئو نیز از این قائده مستثنی نیستند. این سری از پمپ های لئو، شامل انواع بشقابی تک پروانه و دو پروانه، جتی و نیم اسب می باشند. البته این تنوع بالا باعث می شود که خرید آن ها نیز سخت تر شود. چراکه انتخاب نوع مناسب پمپ بر اساس سیستم مورد نظر ما از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور در ادامه مشخصات فنی هر یک از این مدل ها در جدولی به شرح زیر آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه جنس پروانه
جتی AJm 85 34 چدن یا استیل استنلس استیل
APm 100 5.4 چدن برنج
ACm 82 54 چدن PPO یا استیل
XQm 23 2.7 چدن برنج
XKm 23 1.5 چدن برنج
LKJ 48 6 پلاستیک یا استیل PPO
LKSm 55 3 HT200 برنج
AQm 75 2.7 چدن برنج
XHSm 20.5 19.8 چدن HT200
XGm 17.5 14.7 چدن برنج

مزایای پمپ آب خانگی لئو

مهم ترین مزیت محصولات برند لئو را می توان در بالا بودن کیفیت پمپ آب لئو خلاصه نمود. همچنین مقاومت آن ها به دلیل استفاده از متریال های مقاومی همچون چدن، برنج و استیل ضد زنگ بسیار بالاست. علت گارانتی 24 ماهه این محصولات، همین طور داشتن خدمات پس از فروش عالی هم همین دو عامل می باشد. ویژگی مثبت دیگر این دسته از پمپ های لئو عرضه آن ها در مدل های بسیار متنوع است. به نحوی که با بهره گیری از آن ها بتوان تمامی نیازهای بازار را پوشش داد. این تنوع، مشخصات فنی ای اعم از هد، دبی، توان موتور (از 0.5 تا 5.5 اسب بخار)، متریال مورد استفاده در ساخت و دهانه ورودی و خروجی را در بر می گیرد.

کیفیت پمپ آب لئو

بدیهی است که قیمت هر مدل از این پمپ ها جدا از بالا بودن کیفیت پمپ آب لئو ، با توجه به میزان هر یک از پارامتر های فوق الذکر متغیر می باشد. با این وجود رنج قیمتی محصولات برند لئو بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های مشابه در دیگر برند ها به نسبت کیفیت و راندمان عملکردی بسیار بالایی که دارند، می باشد. سر و صدای پایین حین انجام عملیات پمپاژ، سهولت در نصب و راه اندازی پمپ و ادوات جانبی آن ها و امکان کار با انواع موتور های برقی و بنزینی از دیگر مزایای پمپ های آب لئو محسوب می شوند. نکته آخر قابلیت کارکرد این پمپ ها با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز می باشد. 

کاربرد های پمپ آب خانگی لئو

همانطور که در قسمت های بالا هم ذکر شد، غالب استفاده از پمپ های آب خانگی در مصارفی با مقیاس کوچک تر می باشد. این مصارف می تواند تمامی صنایع مسکونی، کشاورزی و تجاری را در بر بگیرد. در رابطه با برند لئو، این کاربرد ها شامل موارد زیر می شوند. لازم به ذکر است که شما می توانید برای کاربرد مد نظر خود با شهر پمپ تماس گرفته و از مشاوره های رایگان واحد فروش ما بهره مند گردید.

  • سیستم های آبرسانی در آپارتمان ها و واحد های ویلایی
  • انواع آبنما ها و فواره ها
  • سیستم های آبیاری کوچک
  • بوستر پمپ ها
  • سیستم های تامین آب مجتمع های بزرگ اداری و تجاری

پمپ آب خانگی لیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *