پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور سیستما

پمپ شناور سیستما

برند سیستما

امروزه پمپ هایی خاص بر اساس تکنولوژی روز دنیا برای پمپاژ آب در اختلاف ارتفاع های بالا طراحی و ساخته می شود. به این نوع پمپ ها، پمپ شناور گفته می شود. به دلیل کاربرد های گسترده این محصولات، برند های بسیاری اقدام به تولید آن ها نموده اند. پمپ شناور ابارا، بهار، لئو، پنتاکس تنها چندین برند از بهترین مارک پمپ آب چاه محسوب می شوند. اما یکی از انواع بهترین برند پمپ صنعتی می توان به پمپ شناور سیستما ایتالیا اشاره کرد. این پمپ ها در بازار فروش امروز ایران بسیار پر طرفدار شده اند.

برند سیستما متعلق به شرکتی ایتالیایی و فعال در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها با بیش از 30 سال سابقه می باشد. تولیدات این کمپانی به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر می گردد. از ویژگی های این شرکت، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود به منظور رفع تمامی نیاز های مشتریان می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ شناور آن بوده که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها ارائه شده است.

برند سیستما

ویژگی های پمپ شناور سیستما

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که پمپ سیستما ایتالیا را به دلیل کیفیت بالا می توان به عنوان بهترین مارک پمپ آب چاه در نظر گرفت. البته لازم به ذکر است که تنوع مدلی این دسته از محصولات برند سیستما در مقایسه با سایر برند ها کمتر است. با این حال دارای مشخصات فنی است که نیاز های بسیاری را پوشش می دهد. در جدول پایین به ذکر این مشخصات پرداخته شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه دما (درجه سانتی گراد)
ST 231 24 استنلس استیل، نوریل 35
SP 291 78 ستنلس استیل، نوریل 35
TAV 53 3 ستنلس استیل، برنج 35

همانطور که از جدول بالا نیز مشخصا است، این پمپ ها با وجود مدل های کم، اما محدوده وسیعی را در بر می گیرند. بنابراین مصارف استفاده از آن ها تا حد زیادی صنایع مختلف را بی نیاز از پمپ می نماید. برای مشاهده اطلاعات کامل هر محصول اینجا کلیک نمایید. همچنین شما می توانید جهت دریافت قیمت به روز و مشاوره رایگان با کارشناسان شهر پمپ در ارتباط باشید.

مزایای پمپ شناور سیستما

از ویژگی های مثبت این پمپ ها این است که هرچند با توجه به جدول بالا دارای 3 مدل هستند. اما همین سه مدل، خود دارای چندین نوع ریز تر نیز می شوند. همچنین انواع دیگری تحت عنوان پمپ های کف کش شناور وجود دارند که ویژگی هایی از هر دو نوع پمپ کف کش و شناور را داراست. دیگر مزیت این محصولات متریال مورد استفاده در آن هاست. چون از استنلس استیل ساخته می شوند، مقاومت بالایی نیز دارند.

داشتن کیفیت بالا و عملکرد قابل توجه از دیگر نکات مثبت پمپ سیستما ایتالیا ، یکی از انواع بهترین برند پمپ صنعتی محسوب می شود. علاوه بر این، این محصولات قادر به استارت خوردن تا 10 بار در هر ساعت بدون آسیب به آن ها می باشند. در نهایت نیز با وجود تمامی این ویژگی ها، قیمت آن ها کماکان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پمپ سیستما ایتالیا

کاربردهای پمپ شناور سیستما

هرچند که به این پمپ ها اصطلاحا پمپ چاه گفته می شود. اما کاربرد های آن ها تنها در پمپاژ آب از چاه خلاصه نمی شود. این محصولات در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  • صنایع غذایی
  • مصارف مسکونی و عمرانی
  • موارد صنعتی
  • سیستم های آبیاری و آبرسانی
  • آتش نشانی
  • صنایع کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *