پمپ, پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی دیا

خرید-پمپ-دیافراگمی-دیا

پمپ های دیافراگمی در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. که به دلیل کاربرد فراوان و هزینه ی نگهداری پایین مورد استقبال قرار گرفته اند. این پمپ ها جزو پمپ های رفت و برگشتی جابجایی مثبت محسوب می شوند که به صورت خودمکش است.

طرز کار پمپ دیافراگمی به این صورت است که با حرکت رفت و برگشتی دیافراگم موجود در پمپ انجام می شود. به این شکل که دیافراگم درون پمپ به عقب حرکت کرده و یک فضای خالی به وجود می آید. این خلا ایجاد شده باعث ایجاد مکشی برای ورود سیال به محفظه ی پمپ می شود. در این مرحله شیر ورودی باز و شیر خروجی بسته است. وقتی دیافراگم به سمت جلو حرکت می کند شیر ورودی بسته و شیر خروجی باز می شود. و در این صورت سیال به سمت بیرون پمپ خارج می شود.

انواع پمپ های دیافراگمی شامل برقی، دستی و بادی است. که نوع پنوماتیک آن بیشتر کاربرد دارد. همچنین دارای برند های مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم یکی از برند های این پمپ به نام کمپانی دیا را معرفی کنیم.

در مقاله های لینک شده موجود در سایت شهر پمپ به طور کامل این پمپ ها و برند های آن را توضیح داده ایم. شما می توانید جهت دریافت کاتالوگ پمپ دیافراگمی ، مشاوره و همچنین خرید پمپ دیافراگمی دیا و انواع پمپ ها با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

معرفی برند دیا (DIA)

برند دیا متعلق به شرکتی ترکیه ای می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ های دیافراگمی و لوازم جانبی از سال 3002 شروع کرده است. که به مرور زمان به یک شرکت پیشرو در بخش صنعتی تبدیل شده است. تولید این کمپانی بر پایه رفع نیاز های مشتری می باشد. از دیگر ویژگی های مثبت آن، تولید محصولات صد در صد داخلی است.  از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ دیافراگمی دیا است.

کاتالوگ-پمپ-دیافراگمی

ویژگی پمپ دیافراگمی دیا

می توان گفت این پمپ ها نصب راحتی دارند و تنوع نصب آن از ویژگی این پمپ محسوب می شود. برای خرید پمپ دیافراگمی دیا مناسب کاربری خود باید به متریال و هد و دبی آن ها توجه کنید. که با توجه به کاتالوگ پمپ دیافراگمی محصول مورد نیاز خود را می توانید انتخاب نمایید. ضمنا همه ی محصولات برند دیا را در سایت شهر پمپ می توانید مشاهده فرمایید.

مزایای پمپ دیا

یکی از مزایای آن ساخت محصولات با متریال مرغوب است. که دارای انواع مختلفی از مواد فلزی، پلاستیک و چدن تولید می شوند. همه ی قسمت های بدنه ی پمپ که با سیال در ارتباط هستند از مواد ضد زنگ ساخته شده است. همچنین این پمپ ها کم صدا و عملکرد قابل توجهی دارند. این برند، پمپ دیافراگمی فشار قوی نیز تولید کرده است. که طرز کار پمپ دیافراگمی این مدل برای عملکرد های سنگین کاربرد دارد. علاوه بر پمپ دیافراگمی فشار قوی پمپ هایی با موتور الکتریکی نیز تولید کرده اند که با استفاده از این نوع محصول در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

کاربرد پمپ دیا

  • صنایع شیمیایی
  • رنگ
  • نساجی
  • مواد غذایی
  • تصفیه خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *