اجکتور, پمپ, پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی پمکار

طرز-کار-پمپ-دیافراگمی-پمکار

پمپ های دیافراگمی به دلیل هزینه ی نگهداری پایین و کاربرد فراوان دارند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع برند های تولید کننده ی این پمپ می توان پمپ دیافراگمی هاسکی ، ویلدن، وردر و دبم را نام برد.

پمکار نیز از دیگر برند های این نوع پمپ است. که در این مقاله با طرز کار پمپ دیافراگمی پمکار و کاربرد های آن آشنا می شویم. جهت اطلاع از برند های دیگر مانند پمپ دیافراگمی هاسکی ، ویلدن و … می توانید از کلمات لینک شده استفاده نمایید.

معرفی برند پمکار (POMKAR)

برند پمکار متعلق به شرکتی ترکیه ای می باشد. که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع محصولات در زمینه های متفاوت از جمله صنایع نساجی و شیمیایی از سال 2010 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به سراسر جهان صادر می گردد.

تولید این کمپانی بر پایه نوآوری و بالاترین بازده ممکن در سرمایه گذاری است. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، برآورده کردن نیازهای مختلف مشتریان است.

از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ دیافراگمی پمکار می باشد که در ادامه با این برند آشنا می شویم.

پمپ-وکیوم-دیافراگمی

طرز کار پمپ دیافراگمی

این مدل پمپ جزو پمپ های رفت و برگشتی جابجایی مثبت محسوب می شود که به صورت خودمکش است. طرز کار پمپ دیافراگمی با حرکت رفت و برگشتی دیافراگم موجود در پمپ انجام می شود. به این صورت که دیافراگم درون پمپ به عقب حرکت کرده و یک فضای خالی به وجود می آید.

این خلا ایجاد شده باعث ایجاد مکشی برای ورود سیال به محفظه ی پمپ می شود. در این مرحله شیر ورودی باز و شیر خروجی بسته است. وقتی دیافراگم به سمت جلو حرکت می کند شیر ورودی بسته و شیر خروجی باز می شود. و در این صورت سیال به سمت بیرون پمپ خارج می شود.

معمولا برای بهتر شدن کارایی پمپ، می توان آن را به دو دیافراگم متصل کرد و به هم توسط یک میله نیز مجهز می کنند.

یکی از انواع پمپ خلا، پمپ وکیوم دیافراگمی است که یکی از پمپ های وکیوم خشک محسوب می شود. به دلیل داشتن خلا پایین معمولا در محیط های خورنده از پمپ وکیوم دیافراگمی استفاده می شود.

از لحاظ برق مصرفی شامل پمپ دیافراگمی 24 ولت و پمپ دیافراگمی 12 ولت می باشد. برای انتخاب اینکه از پمپ دیافراگمی 24 ولت استفاده کنیم یا هر ولت دیگر بستگی به برق مصرفی دارد. برای انتخاب مناسب ترین ولت می توانید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.

ویژگی پمپ پمکار

با توجه به کاتالوگ برند پمکار ، جنس پمپ های این برند از سه نوع پلاستیک، فلزی و استنلس استیل ساخته می شود. در ادامه محصولات پمکار را می توانید مشاهده نمایید.

برای گرفتن مشاوره و استعلام قیمت انواع پمپ ها می توانید با ما در شهر پمپ تماس حاصل نمایید. در ضمن ارسال محصولات ما رایگان می باشد.

مزایای پمپ دیافراگمی پمکار

از جمله مهم ترین مزایای این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای استاندارد ضد انفجار
  • مناسب سیالات خورنده
  • مقاوم به دلیل عدم وجود موتور الکتریکی
  • خودمکش و قابلیت کارکرد خشک
  • دارای مدل پر فشار

کاربرد پمپ دیافراگمی پمکار

 نمونه هایی از کاربرد های این نوع پمپ را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • انتقال مایعات صنعتی
  • صنایع غذایی و بهداشتی
  • رنگ و چسب
  • حلال ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *