الکتروموتور, الکتروموتور دالاندر

الکتروموتور دالاندر برند ABB

الکتروموتور دالاندر ABB

برند ABB

یکی از پرکاربرد ترین موتور های الکتریکی، الکتروموتور دالاندر می باشد. این موتور ها توانایی تامین دو سرعت مختلف را دارند. به همین خاطر استفاده های زیادی می توان از آن ها داشت. از جمله برند های معروف در تولید موتور دالاندر ستاره مثلث ، الکتروموتور دالاندر برند ABB می باشد. این محصولات با نام الکتروموتور دو سرعته ABB نیز شناخته می شوند. شما می توانید جهت استعلام قیمت الکتروموتور ABB با ما به شماره 021-44965607 تماس حاصل فرمایید. همچنین کارشناسان ما در زمینه پلاک خوانی موتور دالاندر نیز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشند.

برند ABB متعلق به شرکتی فنلاندی می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکترو موتور ها در زمینه های متفاوت از سال 1883 شروع کرده است. امروزه محصولات آن به بیش از صد کشور دیگر نیز صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و کارایی و کاهش آسیب به محیط زیست می باشد. از جمله ی الکتروموتور های تولیدی این شرکت، الکتروموتور دو سرعته ABB می باشد که در ادامه،اطلاعات آن نیز ارائه شده است.

برند ABBویژگی های الکتروموتور دالاندر برند ABB

به طور کلی ساختمان این الکتروموتور ها به گونه ایست که جهت تغییر سرعت در آن ها تنها کافی است قطب ها را تغییر دهیم. برای این منظور نیز در مدل هایی که تعداد قطب ها بیشتر است، اتصال سیم پیچ استاتور به صورت مثلثی است. در مقابل برای مواردی با قطب های کمتر، اتصال این سیم پیچ ها به صورت ستاره دوبل انجام می شود. به همین خاطر است که به این الکتروموتور ها، دالاندر ستاره مثلث نیز گفته می شود.

نام سری توان موتور (کیلووات) ولتاژ (ولت) کلاس عایق بندی موتور
سری چدنی 0.37 تا 75 380 IP55

 

جدول بالا به شرح اطلاعات فنی الکتروموتور دو سرعته ABB پرداخته است. لازم به ذکر است که این محصولات می تواند جایگزین مناسبی برای الکتروموتور های سه فاز آسنکرون نیز باشد. جهت مشاهده اطلاعات این مدل از موتور های برند ABB اینجا کلیک کنید.

مزایای الکتروموتور دو سرعته ABB

مهم ترین ویژگی این محصولات همانطور که در بالا ذکر شد، ماهیت آن هاست. به این معنی که طراحی آن ها به روشی انجام شده است که قابلیت تولید دو سرعت مختلف را داشته باشد. بنابراین به لحاظ قیمتی، قیمت الکتروموتور ABB از این نوع مقرون به صرفه تر از انواع دیگر آن است. همچنین چون در ساختمان آن ها تنها یک سیم پیچ وجود دارد، ایمن و بهینه نیز می باشد. راه اندازی این مدل از موتور های الکتریکی نیز بسیار ساده است. علاوه بر این می تواند به راحتی به جای اینورتر هایی که قیمت بسیار بالایی هم دارند، استفاده شود.

قیمت الکتروموتور ABB

کاربردهای الکتروموتور دالاندر برند ABB

با توجه به ویژگی های هر موتور می توان به کاربرد های آن ها نیز پی برد. اطلاعات این موتور ها نیز به سادگی از طریق پلاک خوانی موتور دالاندر قابل دسترس است. بر این اساس موارد استفاده از آن ها در فهرست زیر خلاصه شده است.

  • موارد بسته بندی
  • صنایع دارویی
  • معادن
  • نیروگاه ها
  • در فن ها، جرثقیل های سقفی و نوار نقاله ها
  • موارد بارگیری همچون باراندازها و اسکله ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *