گیربکس, گیربکس آویز

گیربکس آویز Bonfiglioli

گیربکس آویز Bonfiglioli

برند بونفیلیولی (Bonfiglioli)

تا کنون با انواع مختلف گیربکس ها آشنا شدیم. در راس آن ها گیربکس آویز یا گیربکس محور موازی قرار دارد. که با توجه به مشخصات فنی که دارد یکی از پر استفاده ترین موارد کار گیربکس صنعتی به حساب می آید. از برند های معروف این نوع گیربکس، می توان به گیربکس آویز Bonfiglioli و گیربکس آویز ایلماز اشاره کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی های هر یک از جمله دور گیربکس بیشتر آشنا شوید.

برند Bonfiglioli متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس در زمینه های متفاوت از سال 1956 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از 80 کشور دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه حفظ بالای کیفیت و رفع نیاز های صنایع متفاوت است. از جمله گیربکس های تولیدی این شرکت، گیربکس آویز بونفیلیولی می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند bonfiglioli

ویژگی های گیربکس آویز Bonfiglioli

تنوع مدل در این مدل از گیربکس های آویز بسیار کم و خلاصه شده در یک نوع می شود. با این حال همین یک مدل، طیف وسیعی از ویژگی های فنی یک گیربکس را پوشش می دهد که در ادامه به آن ها اشاره شده است. جهت استعلام قیمت این گیربکس و یا انواع دیگر آن ها و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. ویژگی های این گیربکس محور موازی شامل گشتاور، توان مکانیکی و نسبت تبدیل می باشد.گشتاور آن از 140 تا 14000 نیوتون متر، توان مکانیکی بازه 0.17 تا 125 کیلو وات و نسبت تبدیل بین 6.4 تا 2099 دور گیربکس می باشد.

مزایای گیربکس آویز بونفیلیولی

این برند خارجی از مزایای بسیاری برخوردار است که مهم ترین آن ها کارایی، راندمان و قابلیت اطمینان بالا می باشد. وزن کم و ابعاد کوچک گیربکس های آویز این برند، نصب آن ها را حتی در فضا های کوچک بسیار راحت کرده است. جنس آن نیز از فولاد بوده، بنابراین استحکام قابل قبولی دارند. به همین خاطر دارای خوردگی و استهلاک پایین میباشند. همچنین قابلیت تحمل بار های یکنواخت در این نوع گیربکس تا حد قابل قبولی بالاست.

وجود حجم بالای روغن در ساختمان آن، باعث خنک کاری آسان این تجهیز شده است. علاوه بر این وجود سیل مکانیکی های با کیفیت بالا برای آب بندی شان، نشتی را تا حد زیادی درشان کاهش داده است. عملکرد این برند بدون لرزش و سر و صدای محسوس همراه است. همچنین شافت و هالو شافت دو روش اتصال به الکتروموتور برای این گیربکس ها محسوب می شود.  

گیربکس محور موازی 

کار گیربکس صنعتی آویز Bonfiglioli

با توجه به دور گیربکس محور موازی بونفیلیولی و سایر مشخصات آن ها، کار گیربکس صنعتی از این مدل بسیار گسترده است. به این معنی که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از جمله این صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در انواع میکسر، جرثقیل، نوار نقاله و آسیاب ها
  • به منظور نورد فولاد
  • سیستم های فاضلابی
  • صنایع سیمان، کاشی و سرامیک
  • نفت و گاز و پتروشیمی
  • صنایع دریایی
  • نیروگاه ها
  • صنایع نظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *