آنالایزر آنلاین آب, تجهیزات

آنالایزر آنلاین اتاترون

آنالایزر آنلاین اتاترون

برند اتاترون

از جمله تجهیزات الکتروشیمی ، انواع آنالایزر های آنلاین را می توان نام برد. پیشتر در رابطه با اینکه آنالایزر چیست و نیز انواع آن، شامل آنالایزر آنلاین آب و آنالایزر آنلاین فاضلاب توضیح داده شده است. اما اینکه برندهای تولیدی آن چیست و چه ویژگی هایی دارد، از مواردی است که در این مقاله به آن اشاره خواهد شد. چراکه خرید آنالایزر محلول به دلیل کاربرد خاصی که دارد، بسیار حائز اهمیت می باشد. با ما همراه باشید تا با معروف ترین برند، یعنی آنالایزر آنلاین اتاترون آشنا شوید.

برند اتاترون متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع آنالایزر در کاربری های مختلف از سال 1979 شروع کرده است. محصولات این کشور امروزه به 76 کشور نظیر فرانسه، روسیه، انگلستان، امریکا، برزیل، اوکراین و سنگاپور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری، نوآوری و توجه به پایداری محیط زیست می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، آنالایزر آنلاین آب می باشد که در ادامه، اطلاعاتی از آن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت این تجهیزات الکتروشیمی مطلع شوید.

برند اتاترون

ویژگی های آنالایزر آنلاین اتاترون

ساختمان این دستگاه ها، متشکل از سنسور هایی است که نقش اصلی را ایفا می کنند. به همین خاطر با توجه به تعداد و نوع آن ها، انواع مختلفی از آنالایزر محلول طراحی و ساخته شده است. در جدول زیر به این انواع در برند اتاترون همراه با مشخصات مهمشان پرداخته شده است.  

نام سری پارامترهای قابل اندازه گیری تعداد کانال
AG-SELECT-B1 CL، Ph، RX تک کاناله
AG-SELECT-B2 CL، Ph، RX دو کاناله
AG-SELECT-B3 CL، Ph، RX سه کاناله
AG S Turbidity کدورت آب تک کاناله

 

لازم به ذکر است که هر یک از پارامتر های بالا، خود دارای طیف خاصی از اندازه گیری هستند. این طیف ها با هم متفاوت است. به منظور مشاهده آن ها روی محصول مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید. به این صورت علاوه بر اطلاعات بالا، با این تعریف که آنالایزر چیست نیز بیشتر آشنا می شوید.

مزایای آنالایزر آنلاین اتاترون

همانطور که از مدل های مختلف این محصولات در بالا مشخص است، این تجهیزات قابلیت اندازه گیری طیف وسیعی از پارامتر های مختلف را دارا هستند. همچنین عملکرد منبع تغذیه آنالایزر های آنلاین آب اتاترون به صورت خودکار بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند. علاوه بر این امکان کنترل آن ها از راه دور، توسط ارگان هایی همچون سازمان محیط زیست وجود دارد. همچنین می توانند اطلاعاتی که دارند را به دستگاه های مربوطه ارسال نمایند.

با توجه به این روش کاری، خطای انسانی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. چراکه همه چیز به صورت اتومات و بدون نیاز به اپراتور انجام می گیرد. بنابراین نه تنها هزینه های عملیاتی و هزینه های مربوط به نیروی انسانی کاهش می یابد، نیاز به نمونه گیری و هزینه های ناشی از آن نیز از بین می رود. از دیگر ویژگی های این محصولات، عایق گالوانیک آن ها می باشد که مقاومتشان را تا حد زیادی افزایش می دهد.

خرید آنالایزر محلول

کاربردهای آنالایزر آنلاین اتاترون

اصلی ترین کاربرد های این تجهیزات الکتروشیمی در صنعت آب و فاضلاب و غالبا در تصفیه خانه ها می باشد. هدف از خرید آنالایزر محلول نیز، رفع نیاز های مربوط به موارد زیر است:

  • اندازه گیری و نمایش دقیق و آنلاین پارامتر های مورد نظر در سیال
  • ارسال سیگنال با محتوی این اطلاعات حاصل از اندازه گیری
  • ارسال آلارم در مواقع نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *