ست کنترل, لوازم جانبی

ست کنترل لئو

ست کنترل لئو

برند لئو (LEO)

به طور کلی اصلی ترین کاربرد های پمپ آب تک فاز و پمپ آب سه فاز در سیستم های آبرسانی می باشد. حال این قبیل سیستم ها می تواند در موارد مسکونی باشد و یا در زمینه های کشاورزی و پمپاژ آب از انواع چاه را شامل شود. با توجه به مورد مصرف، اصطلاحا به این پمپ ها به ترتیب پمپ آب موتورخانه و پمپ آب چاه خانگی گفته می شود. اما نکته مهم در استفاده از انواع پمپ آب خانگی، لوازم جانبی است که برای بهبود عملکرد آن ها باید همراهشان استفاده گردد. مهم ترین مورد از این لوازم می توان به ست کنترل اشاره نمود. از جمله برند های معروف تولید کننده این محصولات نیز ست کنترل لئو و استریم می باشد. در این مقاله قصد داریم به برند لئو از این محصولات بپردازیم.

برند لئو متعلق به شرکتی چینی به نام ژجیانگ می باشد که فعالیت خود را در زمینه مطالعات از سال 1995 و در زمینه تولید انواع پمپ ها و لوازم جانبی شان از سال 2001 شروع کرده است. محصولات آن نیز امروزه به بیش از صد و سی کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت، کاهش هزینه و کاهش آسیب به محیط زیست می باشد. همچنین محصولات این برند دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشند. از جمله لوازم جانبی این شرکت، ست کنترل می باشد که در ادامه، کاتالوگ و اطلاعات بیشتری از آن ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های ست کنترل لئو

امروزه لوازم جانبی متعددی برای اتومات کردن عملکرد پمپ های آب خانگی وجود دارد. از جمله آن ها علاوه بر ست کنترل می توان به منبع انبساط و کلید اتوماتیک نیز اشاره نمود. حال اینکه از کدام یک از این موارد استفاده شود به نوع سیستم و پمپی که در آن قرار دارد، بستگی دارد. همچنین می توان با شناخت این لوازم و تفاوت های هر کدام، انتخاب صحیح تری داشت. پیشتر به تفاوت های ست کنترل و کلید اتومات، همین طور مقایسه ست کنترل و منبع انبساط پرداخته شده است. در این قسمت برای شناخت بیشتر این محصولات، مشخصات فنی آن ها به صورت کامل آورده شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر از هر کدام اینجا کلیک کنید.

نام سری حداکثر فشار (بار) حداکثر توان (وات)
PC-10 10 1100
PC-19 3 1100
PC-58 10 2200
PC-59 10 1500

مزایای ست کنترل لئو

بزرگترین ویژگی این محصولات را می توان در تنوع مدلی آن ها خلاصه نمود. این مدل ها در انواع ساده و فشار سنج دار عرضه می گردند. مدل فشار سنج دار در واقع مدلی است که برای هر دو نوع پمپ آب تک فاز و پمپ آب سه فاز استفاده می شود. ساختار آن نیز به گونه ایست که دارای سنسور های فشاری برای کنترل فشار خط لوله می باشد. همچنین طراحی و ساخت آن ها بر اساس تکنولوژی روز و با متریال و مواد اولیه مرغوب انجام می شود.

به همین خاطر هم کیفیت این ست کنترل ها بالاست و هم به صورت کامل، عایق بندی می شوند. در نتیجه امکان نفوذ هیچ گونه سیالی در آن ها نیست. نحوه نصب ست کنترل های لئو نیز بسیار ساده بوده و به هر دو صورت عمودی و افقی امکان پذیر می باشد. نکته آخر در مورد این لوازم، قابلیت آن ها برای کنترل زمان استارت زدن پمپ آب موتورخانه و پمپ آب چاه خانگی در بازه مورد نظر ما است.

ست کنترل پمپ آب

کاربردهای ست کنترل لئو

پس همانطور که در بالا ذکر شد، ست کنترل ها همراه پمپ و معمولا در سیستم های آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند. وظیفه آن ها در این سیستم ها را می توان به چند مورد کلی زیر تقسیم بندی نمود.

  • اتومات کردن عملکرد پمپ
  • تنظیم فشار و خاموش نمودن پمپ در صورت نیاز هنگام افت فشار
  • جلوگیری از بازگشت آب باقیمانده در لوله ها پس از خاموش شدن پمپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *