شیلنگ تحت فشار, لوازم جانبی

شیلنگ تحت فشار برند امرا

شیلنگ تحت فشار برند امرا

برند امرا

امروزه سوالی که غالب مشتریان برای تامین فشار آب مورد نیاز در خانه ها یا زمین هایشان دارند، این است که پمپ آب چی بخرم . برای انتخاب صحیح پمپ آب جهت آبیاری باغ و پمپ آب حیاط برای آپارتمان ها باید از افراد متخصص مشورت گرفت. یکی از لوازم مورد نیاز این پمپ ها، شیلنگ تحت فشار و مهم ترین برند های آن شیلنگ تحت فشار برند امرا و کهن می باشد. در ادامه به توضیح مختصری از برند امرا پرداخته شده است.

شهر پمپ به عنوان مرکز فروش اینترنتی این پمپ ها و لوازم جانبی آن ها، می توانند شما را در زمینه کل سیستم لوله کشی و اجزای مورد نیاز آن ها راهنمایی کنند. همچنین می توانند تعمیرکار پمپ آب غرب تهران مناسب را به مشتریان معرفی کنند.

برند امرا متعلق به شرکتی ترکیه ای می باشد. فعالیت خود را از چندین سال قبل در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات پمپ و مخازن در زمینه های مختلف شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و قیمت مناسب آن نسبت به نمونه های دیگر خارجی است. از جمله ی لوازم جانبی تولیدی این شرکت، شلنگ تحت فشار آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری ارائه شده است.

برند امرا

ویژگی های شیلنگ تحت فشار برند امرا

به طور کلی شیلنگ های تحت فشار به عنوان رابطی بین پمپ آب و منبع تحت فشار استفاده می شوند. بنابراین مشخصات فنی مورد نیاز آن ها هنگام خرید تنها به ابعاد و اندازه آن ها محدود می شود. بنابراین هنگام پاسخ به این سوال که پمپ آب چی بخرم ، برای خرید شیلنگ مخصوص آن باید به طول و اندازه دهانه شان توجه نمود. البته در این زمینه می توان از تعمیرکار پمپ آب غرب تهران نیز بهره مند شد و مشورت گرفت. برند امرا دارای شیلنگ تحت فشاری به طول یک متر و دهانه یک اینچی می باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این محصول اینجا کلیک کنید.

مزایای شیلنگ تحت فشار برند امرا

مهم ترین ویژگی این شیلنگ ها متریالی است که برای ساخت آن ها استفاده شده است. تیوپ آن ها از EPDM ساخته می شود تا کاملا بهداشتی و مناسب آب های تمیز هم باشد. روکش آن ها نیز از استیل است. در نتیجه هم از مقاومت کافی در برابر خوردگی برخوردارند و هم انعطاف پذیری خوبی دارند. فشار کاری قابل تحمل برای شیلنگ امرا نیز تا 10 بار به صورت کارکرد پیوسته و تا 15 بار در حالت تست می باشد. لازم به ذکر است که با وجود این مزایا، قیمت شیلنگ تحت فشار برند امرا همچنان مناسب و مقرون به صرفه محسوب می شود.

پمپ آب حیاط

کاربردهای شیلنگ تحت فشار برند امرا

همانطور که در بالا گفته شد، این محصولات با انواع پمپ آب حیاط ، مخصوص لوله کشی آپارتمان ها و پمپ آب جهت آبیاری باغ مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین هر کاربری که برای این پمپ ها قائل می شویم، شامل شیلنگ تحت فشار آن نیز می شود. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ساختمان ها
  • تاسیسات و موتور خانه ها
  • سیستم های آبرسانی
  • سیستم های آبیاری
  • لوله کشی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *