پمپ, پمپ سانتریفیوژ

برند های پمپ سانتریفیوژ

کاربرد-پمپ-سانتریفیوژ

از کاربرد پمپ سانتریفیوژ به استفاده ی آن ها در صنایع مختلف می توان اشاره کرد. کاربرد پمپ سانتریفیوژ و عملیات پمپاژ به این صورت است که ابتدا سیال وارد محفظه ی پمپ می شود. در این حالت، پره ها به وسیله ی مکش ایجاد شده توسط الکتروموتور شروع به چرخش کرده و نهایتا مایع از پمپ خارج می شود. در هر کدام از مشخصات پمپ سانتریفیوژ و انواع آن ها این پره ها یا پروانه ها متفاوت هستند.

همچنین این پمپ ها انواع مختلفی دارند. که متناسب با مشخصات پمپ سانتریفیوژ قیمت هر کدام با هم متفاوت است. در کاتالوگ پمپ سانتریفیوژ مشخصات هر کدام از پمپ ها ارائه شده است. که از این طریق می توانید پمپ مورد نظر خود را انتخاب نماید. این پمپ ها علاوه بر کارکرد درستی که دارند مانند هر وسیله ی دیگری ممکن است دارای عیوبی نیز باشند. ولی نصب و راه اندازی درست این پمپ می تواند در عملکرد آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق کلمات لینک شده مقالات قبلی را مطالعه نمایید. این پمپ ها دارای برند های مختلفی می باشند که مشخصات پمپ سانتریفیوژ هر کدام با هم متفاوت است. در مطالب قبلی برند های ایتالیایی این پمپ را معرفی کردیم در این مقاله به برخی دیگر از آن ها اشاره می کنیم. همچنین برای دریافت مشاوره و کاتالوگ پمپ سانتریفیوژ و انواع پمپ ها می توانید با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

کاتالوگ-پمپ-سانتریفیوژ

برند KSB

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد. ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. هرچند که تولید پمپ سانتریفیوژ این سری از محصولات در هند انجام می شود، اما کیفیت نمونه های آلمانی را دارد. زیرا از همان تکنولوژی و مراحل در ساخت آن ها بهره گرفته می شود. تنوع مدلی محصولات این برند بسیار بالا، اما محدود به پمپ سانتریفیوژ افقی می شود. جنس اجزای این پمپ ها کاملا مقاوم در برابر خوردگی بوده و روتور شان در دو جنس مس و آلومینیوم ساخته می شود.

استریم

برند استریم متعلق به شرکتی چینی می باشد که تولید این کمپانی بر پایه تکنولوژی و خلاقیت است. امروزه برند استریم دارای جایگاه ویژه ای می باشد به دلیل اینکه تعدد محصولات زیادی دارد. به همین منظور پمپ سانتریفیوژ قیمت های متفاوتی نیز با هم دارند. اما اینکه کدام پمپ از این تعداد محصول مناسب نیاز ما می باشد باید به کاتالوگ پمپ سانتریفیوژ ارائه شده توجه نمایید. از دیگر مزیت های آن استفاده از متریال مختلف است که دارای مقاومت بالایی هستند.

بهار پمپ

برند بهار متعلق به شرکتی ایرانی می باشد که تولید این کمپانی بر پایه ارتقا کیفیت و نوآوری است. این نوع پمپ دارای سری های BCH و BSC می باشد که در کاتالوگ بهار پمپ ارائه شده است. از جمله مزایای آن این است که پمپ سانتریفیوژ قیمت مناسب تری نسبت به برند های خارجی دارد. ساختمان این پمپ ها نیز ساده است و فضای کمی را اشغال می کند. در کاتالوگ بهار پمپ مشخصات پمپ سانتریفیوژ توضیح داده شده که برای انتخاب مناسب محصول خود کمک شایانی است.

برند لئو

این برند چینی است و ساخت محصولات آن بر اساس کاهش آسیب به محیط زیست و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد. از موارد اصلی هنگام انتخاب پمپ سانتریفیوژ، مشخصات فنی آن ها نظیر هد و دبی می باشد. با توجه به اینکه نوع پمپ سانتریفیوژ صنعتی، خانگی یا استخری است، میزان ظرفیت و متریال مورد استفاده آن ها متفاوت است. اینکه پمپ های سانتریفیوژ این برند، دارای انواعی با متریال تمام استیل می باشند، اصلی ترین مزیت آن ها محسوب می شود. این متریال در برابر رطوبت دارای مقاومت بالایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *