پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش سیستما

پمپ لجن کش سیستما

برند سیستما

به صورت کلی برخی از پمپ ها که با نام پمپ خودمکش فاضلابی یا پمپ لجن کش استخر شناخته می شوند، برای پمپاژ سیالات سنگین هستند. این محصولات در برند های متنوعی تولید و عرضه می گردد. این برند ها می توانند داخلی یا خارجی باشند. یکی از برند های پمپ فاضلاب قیمت مناسب، پمپ لجن کش سیستما می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات این برند با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

برند سیستما متعلق به شرکتی ایتالیایی فعال در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها با بیش از 30 سال سابقه می باشد. تولیدات این کمپانی به بیشتر از 100 کشور در سراسر جهان صادر می گردد. از ویژگی های این شرکت، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود به منظور رفع تمامی نیاز های مشتریان می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ لجن کش آن است که در ادامه، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن نیز ارائه شده است.

برند سیستما

ویژگی های پمپ لجن کش سیستما

انواع پمپ خودمکش فاضلابی در برند سیستما از تنوع خوبی برخوردار هستند. این تنوع به دلیل داشتن تفاوت در میزان هد و دبی آن هاست. بنابر این موضوع پمپ فاضلاب قیمت های مختلفی را نیز می گیرد. پس با توجه به این موارد می توان در غالب نیاز های موجود در بازار از آن ها استفاده نمود.

به منظور مشاهده مشخصات فنی هر کدام از پمپ های لجن کش استخر و صنعتی سیستما اینجا کلیک نمایید. در این قسمت علاوه بر اطلاعات هر پمپ، شما می توانید نمودار ها و انواع کاربرد های هر یک را به تفکیک مشاهده نمایید. همچنین کارشناسان ما در شهر پمپ نیز آماده ارائه مشاوره های رایگان در زمینه انتخاب و خرید مناسب ترین پمپ به مشتریان محترم می باشند.

مزایای پمپ لجن کش سیستما

مهم ترین نکته مثبت در رابطه با این محصولات کیفیت بالای آن ها در ساخت است. همین امر باعث شده است که این پمپ ها  دارای عملکرد قابل توجهی نیز باشند. از دیگر مزایای آن ها همانطور که در بالا ذکر شد، تنوع مدلی آن هاست. این تنوع هم در هد و دبی و هم در متریال مورد استفاده در آن هاست. چراکه هر یک از این متریال ها، ویژگی های مثبت دیگری را به دنبال خواهد داشت. چدن، استنلس استیل و پلاستیک از جمله این جنس ها می باشند. بنابراین ویژگی هایی همچون مقاومت بالا و ضد خوردگی در این پمپ ها پر رنگ تر می گردد.

پمپ خودمکش فاضلابی

کاربردهای پمپ لجن کش سیستما

هرچند که به صورت کلی بر اساس نامگذاری انواع پمپ لجن کش، تصور می شود که پمپ های لجن کش یا فاضلابی صرفا برای پمپاژ لجن و فاضلاب هستند. اما از این دسته از پمپ های سیستما برای انتقال سیالات دیگر نیز استفاده می گردد. در ادامه به ذکر این موارد پرداخته شده است.

  • تخلیه حوضچه ها، مخازن، استخر ها و انواع چاه ها
  • پمپاژ آب های کثیف، گل آلود یا آب هایی حاوی مواد جامد
  • انواع فاضلاب ها و سیستم های خانگی و شهری
  • موارد عمرانی
  • مصارف خانگی
  • پمپاژ زباله
  • زهکشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *