پمپ, پمپ غلیظ کش, مونو پمپ

برند های مونو پمپ

پمپ-انتقال-مواد-غلیظ

مونو پمپ ها از انواع پمپ های جابجایی مثبت محسوب می شوند که با نام های مختلفی شناخته شده اند. از جمله برخی از این نام ها پمپ لوله ای ، پمپ ماردونی ، پمپ انتقال مواد غلیظ یا غلیظ کش و پمپ حفره ای می باشد. دلیل نام گذاری این تجهیز به عنوان پمپ لوله ای ، پمپ ماردونی و یا… شکل این مونو پمپ هاست.

عملکرد این پمپ ها نیز به این صورت است که  بعد از روشن کردن موتور، استاتور شروع به چرخش می کند. این قطعه که شکلی مارپیچی دارد، باعث ایجاد خلا و ورود سیال به داخل پمپ می شود. در این مرحله روتور نیز که داخل استاتور قرار گرفته، می چرخد و همین امر باعث خروج سیال می شود. نحوه کار پمپ های اسکرو نیز شبیه این پمپ ها می باشد ولی تفاوت هایی با هم دارند. برای مطالعه ی بیشتر می توانید از کلمات لینک شده استفاده نمایید.

از کاربرد های مونوپمپ به عنوان پمپ انتقال مواد غلیظ می توان به پمپاژ سیالات با ویسکوزیته ی بالا و غلیظ و همچنین مواد غذایی اشاره کرد. همچنین این محصول دارای برند های مختلف ایرانی و خارجی است. که برای خرید راحت تر هر کدام از برند های مونو پمپ در مقاله های قبلی به طور جداگانه بررسی شده است. در این مطلب نیز توضیحاتی اجمالی راجع به برند های مونو پمپ ارائه می شود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید انواع پمپ با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. همچنین از طریق سایت نیز به صورت آنلاین می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

پمپ-ماردونی

شهر پمپ

محصولات ما بر پایه شناسایی نیاز مشتری و با کیفیتی مرغوب تولید می شوند. متریال مورد استفاده در تمام قطعات مونو پمپ شهر پمپ، بسیار مرغوب و طبق سفارش مشتری از استیل 304 یا 316 ساخته می شود. با توجه به اینکه این محصولات ساخت داخل می باشد، تامین قطعات آن بسیار ساده تر از نمونه های خارجی است. مناسب بودن قیمت پمپ مارپیچی این برند نیز از دیگر مزایای آن محسوب می شود.

بهلول

این برند متعلق به کمپانی ایرانی است که مدل های موجود در کاتالوگ منو پمپ بهلول محدود به تنها دو نوع است. اما ساختمان داخلی و طراحی این دو به گونه ایست که طیف وسیعی از ظرفیت ها را پوشش می دهد. از مهم ترین مزیت این محصولات داشتن تنوع به دلیل امکان قرارگیری در دو حالت عمودی و افقی می باشد. راندمان و کیفیت بالا و در عین حال استهلاک پایین از دیگر مزایای انواع مونو پمپ بتن و سایر مدل های آن به حساب می آید.

جسبرگر

برند جسبرگر متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که تولیدات این کمپانی بر مبنای استاندارد های بین المللی است. از مهم ترین ویژگی این برند تنوع محصولات و استفاده از فولاد ضد زنگ در ساختمان آن هاست. بنابراین از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین طراحی این پمپ ها به گونه ایست که در داخل پمپ، فضای خالی چندانی وجود ندارد. در نتیجه تمیز کردن آن ها نیز آسان تر است.

مونو پمپ آسیا

تولیدات این شرکت ایرانی بر پایه ساخت محصولات با کیفیت می باشد. مونو پمپ آسیا با توجه به کاربرد آن ها متفاوت می باشند. که با استفاده از کاتالوگ موجود در سایت می توانید مونو پمپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین این مونو پمپ ها کم صدا می باشند و تعمیر و نصب آسانی دارند.

اینوکسپا

برند اینوکسپا متعلق به شرکتی اسپانیایی می باشد که فعالیت خود را در فرانسه شروع کرده است. امروزه در کشورهای مختلفی نیز دارای نمایندگی می باشد. از مزایای آن استهلاک کم و بهداشتی بودن آن است.همچنین این پمپ ها ساختمان بسیار ساده ای دارند اما عملکرد آن ها به صورت خودمکش می باشد. و به دلیل همین ساختمان ساده، پمپاژ طیف وسیعی از سیالات مختلف را ساپورت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *