کلید پرشر سوئیچ, لوازم جانبی

پرشر سوئیچ دانفوس

پرشر سوئیچ دانفوس

برند دانفوس

از جمله لوازم جانبی پمپ برای کنترل فشار کی توان به کلید اتوماتیک و پرشر سوئیچ اشاره کرد. هر چند هر دوی این تجهیزات در رابطه با اندازه گیری فشار هستند، اما تفاوت هایی بین کلید اتومات و پرشر سوئیچ وجود دارد. یکی از معروف ترین برند های تولید کننده پرشر سوئیچ و پرشر ترانسمیتر دانفوس است. در ادامه به معرفی محصولات آن بر اساس کاتالوگ پرشر سوئیچ دانفوس پرداخته شده است. همچنین جهت استعلام قیمت پرشر سوئیچ دانفوس می توانید با شهر پمپ به عنوان نمایندگی پرشر سوئیچ دانفوس تماس بگیرید.

برند دانفوس متعلق به شرکتی دانمارکی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع لوازم جانبی از سال 1933 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه داشتن بازدهی بالا و خلاقانه بودن محصولات آن می باشد. از جمله لوازم جانبی تولیدی این شرکت، پرشر سوئیچ است که در ادامه، نکاتی از جمله نصب پرشر سوئیچ دانفوس ارائه شده است.

برند دانفوس

ویژگی های پرشرسوئیچ دانفوس

این برند دارای تنوع مدل بالایی می باشد که در رابطه با پرشر سوئیچ، در ادامه به شرح کامل آن ها پرداخته شده است. لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به هر مدل از کاتالوگ پرشر سوئیچ دانفوس برداشت شده است. بنابراین می توان برای داشتن انتخابی صحیح به این اطلاعات اتکا کرد.

نام سری محدوده فشار (بار) کانکشن
KP1 0.2 تا 7.5 فلر 4/1
KP5 8 تا 32 فلر 4/1
KP35 0.2 تا 7.5 J 4/1

 

موارد بالا تنها بخشی از محصولات این برند می باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و نیز استعلام قیمت پرشر سوئیچ دانفوس با کارشناسان ما به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پرشرسوئیچ دانفوس

مهم ترین نکته مثبت در رابطه با این محصولات، تعدد مدل بالای آن ها می باشد. این تنوع هم از لحاظ محدوده فشار و هم به صورت تک کاناله و دو کاناله موجود است. انواع دو کاناله برای اندازه گیری و کنترل حداکثر و حداقل فشار می باشد. کیفیت این تجهیزات و نیز قابلیت اطمینان آن ها از هر دو نظر الکتریکی و مکانیکی بسیار بالا می باشد. همچنین زمان بازگشت پرشر سوئیچ های این برند کم می باشد.

از جمله دیگر مزایای این محصولات، جنس آن هاست که از استیل ساخته شده است. بنابراین بدیهی است که مقاومت آن ها در برابر شوک و لرزش بالا باشد. علاوه بر این محافظت پمپ ها در برابر فشار های خیلی بالا یا خیلی پایین نیز از وظایف این سوئیچ ها محسوب می شود. طراحی جمع و جور و امکان ریست به صورت اتوماتیک از دیگر ویژگی های این دستگاه هاست.   

کاربردهای پرشرسوئیچ دانفوس

نصب پرشر سوئیچ ها بسیار ساده بوده و محل نصب پرشر سوئیچ دانفوس ، قبل از پمپ ها می باشد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پرشر سوئیچ دانفوس وظیفه خود می داند که علاوه بر ویژگی های آن، کاربرد های این تجهیزات را نیز ذکر کند. وظیفه این محصولات، تنظیم فشار مخزن ها و کنترل آن ها مانند جلوگیری از افزایش فشار در انواع سیالات از جمله مایعات و گاز ها می باشد. از مهم ترین موارد استفاده آن ها هم می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • صنایع شیمیایی
  • تهویه مطبوع
  • کمپرسور ها
  • انواع فن
  • سیستم های سرمایشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *