تجهیزات, چنج آور, کلرزن گازی

چنج آور آلدوز گراندفوس

چنج آور آلدوز گراندفوس

برند آلدوز گراندفوس

انواع دستگاه کلر زن گازی یا کلرزن مایع، دارای قطعات مختلفی می باشند. این قطعات در صنعت آب و فاضلاب و به منظور تصفیه آب صنعتی و تصفیه فاضلاب استفاده می گردند. پیش تر به تفصیل به بررسی یکی از این قطعات با نام سوئیچ آور گاز کلر پرداخته شده است. در این مقاله قصد داریم به معروف ترین برند این تجهیزات یعنی چنج آور آلدوز گراندفوس بپردازیم.  

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی است که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات تصفیه خانه آب و فاضلاب نمود. محصولات این برند امروزه به 56 کشور دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، چنج آور یا سوئیچ آور است که در ادامه توضیح داده شده است.

برند آلدوز گراندفوس

ویژگی های چنج آور آلدوز گراندفوس

این لوازم همانگونه که از نامشان مشخصا است، سوئیچی جهت تغییر خط تزریق کلر در صنعت آبفا می باشند. چرا که در موارد بزرگ مقیاس از تصفیه آب صنعتی و تصفیه فاضلاب از دو خط کلر استفاده می نمایند. دلیل آن پیشگیری از احتمال قطعی این تزریق می باشد. برند آلدوز جزو معدود برند هایی است که تنوع مدلی خوبی برای این محصول دارد. در جدول زیر به شرح کلی این محصولات پرداخته شده است.

نام سری حداکثر میزان تزریق کلر (کیلوگرم بر ساعت) جنس روش کارکرد
U 185 200 PVC برقی
U 186 40 PVC برقی
U 189 10 PVC مکانیکی

 

همانطور که مشاهده می کنید انواع مختلف این محصولات در پارامتر های متفاوتی با هم فرق دارند. در نتیجه از آن ها می توان در تمامی مدل های انواع دستگاه کلر زن استفاده نمود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین مدل، با کارشناسان ما به شماره 44965607-021 در ارتباط باشید.

مزایای چنج آور آلدوز گراندفوس

اصلی ترین مزیت سوئیچ آور گاز کلر از این برند، تنوع مدلی بالای آن هاست که در بالا نیز به آن اشاره شد. جهت مشاهده کامل تر ویژگی های هریک اینجا کلیک نمایید. این تنوع هم از نظر میزان ظرفیتی که برای تزریق کلر دارند، می باشد و هم از نظر نحوه کاری. چراکه عملکرد آن ها به دو روش برقی و مکانیکی امکان پذیر است. کیفیت بالای محصولات برند آلدوز از دیگر مزایای تمامی تجهیزات تولیدی در این برند می باشد. همچنین متریال استفاده شده در این قطعات بسیار قوی بوده و مقاومت کافی در برابر خوردگی ناشی از گاز کلر را دارند.

سوئیچ آور گاز کلر

کاربردهای چنج آور آلدوز گراندفوس

همانطور که در بالا اشاره شد، این تجهیزات در انواع دستگاه کلر زن استفاده می گردد. بنابراین مهم ترین کاربرد آن ها در صنعت آب و فاضلاب می باشد. از وظایف آن ها نیز می توان به مورد زیر اشاره نمود:

  • تعویض خودکار خط کلر بین دو وکیوم رگلاتور
  • موارد تصفیه آب صنعتی
  • موارد تصفیه فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *