کلید اتوماتیک, لوازم جانبی

کلید اتوماتیک اسکواردی

کلید اتوماتیک اسکواردی

با گسترش استفاده از پمپ های آب، استفاده از لوازمی در کنار این پمپ ها به منظور کنترل و تنظیم میزان فشار آب نیز رواج یافته است. یکی از آن ها، کلید اتوماتیک یا اصطلاحا کلید پمپ آب نام دارد. البته لازم به ذکر است که تجهیزات دیگری هم برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک دارای برند های بسیار متنوعی می باشند. اما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از برند های کلید اتومات به نام کلید اتوماتیک اسکواردی اصلی بپردازیم.

از این جهت باید به اصل بودن آن توجه شود که امروزه نمونه های تقلبی بسیاری نه تنها از این برند، بلکه از سایر برند های با کیفیت در بازار فروش ایران عرضه می شود. همچنین شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات، استعلام قیمت، موجودی ها و نهایتا خرید آن ها با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی شهر پمپ تماس حاصل فرموده و از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند گردید.

برند اسکواردی (SQUARE D)

برند اسکواردی مربوط به شرکتی چینی بوده که فعالیت خود را در سال های اخیر و در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم جانبی پمپ ها شروع نموده است. این شرکت در تمام طول فعالیت خود سعی داشته است که محصولاتی با بازدهی و پایداری بالا طراحی و تولید نماید. به همین خاطر امروزه تولیدات این برند به دیگر کشور ها نیز صادر می گردد. از جمله ی لوازم جانبی ساخت برند اسکواردی، کلید اتوماتیک می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند اسکواردی

ویژگی های کلید اتوماتیک اسکواردی

به صورت کلی کلید اتومات ها به دلیل تنها وظیفه ای که بر عهده دارند، نمی توانند تنوع بالایی داشته باشند. چراکه صرفا برای بررسی مقدار فشار طراحی شده اند. بنابراین تنها پارامتری که می تواند در مشخصات فنی آن ها متغیر باشد، همین میزان بازه تحمل فشار می باشد. با توجه به این موضوع، محصولات کلید اتوماتیک اسکواردی اصلی فقط دارای یک مدل به شرح زیر می باشند.

نام سری بازه فشار (بار) اندازه (اینچ)
FSG-2 1.4 تا 4.6 1/4

مزایای کلید اتوماتیک اسکواردی اصلی

به صورت کلی مهم ترین مزیت در تمامی محصولات برند اسکواردی، کیفیت ساخت بالای آن هاست. این کیفیت بالا را نیز مدیون طراحی بسیار ویژه آن ها متناسب با نیاز های بازار می باشند. به این معنی که در طراحی کلید اتومات این برند به این موضوع توجه شده است که مشخصات فنی آن به گونه ای باشد تا با وجود تعدد مدلی کم خود، اما همچنان بتوان از آن ها در مصارف بسیاری استفاده نمود. یکی از موارد مورد توجه در این طراحی ویژه، داشتن مقاومت بالا در برابر لرزش های شدید می باشد.

البته این محصولات در برابر خوردگی هم مقاوم هستند. دلیل آن بهره گیری از استیل به عنوان متریال اصلی در ساخت آن ها می باشد. از دیگر مزایای کلید اتوماتیک اسکواردی اصلی ، این است که امکان نمایش اطلاعات به هر دو صورت دیجیتال و آنالوگ در آن ها وجود دارد. منظور از این اطلاعات، سیگنال هایی است که برای اندازه گیری و تنظیم فشار توسط این تجهیزات ارسال و دریافت می شود. به عنوان آخرین ویژگی مثبت این کلید های اتومات هم می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها که شامل پایین بودن قیمت خود محصول و نیز پایین بودن مصرف آن می شود، اشاره نمود.    

کلید اتوماتیک اسکواردی اصلی  

کاربرد های کلید اتوماتیک اسکواردی

همانطور که در قسمت های فوق الذکر به صورت مکرر ذکر شد، کلید اتوماتیک با امکان اتومات کردن نحوه عملکرد پمپ ها، در جهت کاهش خسارات ناشی از افزایش فشار در مدار مورد استفاده قرار می گیرد. این مدار ها بسیار متنوع بوده و جزو اصلی ترین کاربرد های انواع کلید اتومات به شمار می روند. در ادامه به ذکر کاربرد های کلید اتوماتیک اسکواردی به صورت انحصاری اشاره شده است.

  • پمپ های آب
  • کمپرسور های هوا
  • انواع سیستم های هیدرولیک
  • سیستم های آبرسانی و آبیاری
  • و دیگر مصارف صنعتی و عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *