پمپ, پمپ سیرکولاتور

لیست پمپ سیرکولاتور

خرید-پمپ-سیرکولاتور-ابارا

پمپ های سیرکولاتور همان طور که از نام آن ها پیداست وظیفه ی سیرکوله کردن آب را در سیستم ها بر عهده دارند. با توجه به عملکرد آن ها به دو نوع خطی و زمینی تقسیم می شوند. در مقاله های قبلی راجع به انواع آن مفصل توضیح داده شده است که از طریق کلمات لینک شده می توانید مطالعه نمایید. پمپ سیرکولاتور دارای برند های مختلف ایرانی و خارجی می باشد. در این مقاله توضیحاتی راجع به پمپ سیرکولاتور ابارا ارائه می شود. برای گرفتن راهنمایی و خرید پمپ سیرکولاتور می توانید با ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. همچنین ارسال تمام محصولات ما به صورت رایگان می باشد.

معرفی برند ابارا (EBARA)

برند ابارا متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ، کمپرسور و الکتروموتور در کاربری خانگی، صنعتی، فاضلابی و تاسیساتی از سال 1912 شروع کرده است. امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین و غیره نیز دارای نمایندگی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه احترام به طبیعت و استفاده به جا از ذخایر طبیعی، آب و هوا می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سیرکولاتور ابارا است که در ادامه لیست پمپ سیرکولاتور ابارا نیز ارائه شده است.

ویژگی و لیست پمپ سیرکولاتور

این پمپ ها دارای مدل های مختلف با کاربری های متفاوت هستند که لیست پمپ سیرکولاتور ابارا در زیر ارائه شده است. این پمپ ها در انواع پمپ سیرکولاتور سه دور، چهار دور و تک دور می باشند. برای اطلاع از قیمت های به روز و خرید پمپ سیرکولاتور سه دور و انواع دیگر آن می توانید به سایت شهر پمپ مراجعه نمایید.

مزایای پمپ سیرکولاتور ابارا

امروزه به دلیل استفاده ی بیشتر از سیستم های گرمایشی و سرمایشی کاربرد سیرکولاتور ها افزایش پیدا کرده است. به دلیل کار گذاشتن این پمپ ها در آپارتمان اکثرا به دنبال پمپ سیرکولاتور بی صدا می گردند. که برند ابارا بعضی از محصولات آن به عنوان پمپ سیرکولاتور بی صدا شناخته شده است و کاربرد فراوان دارد. سیرکولاتور ها از اجزای حساسی تشکیل شده اند که برای تعمیر پمپ سیرکولاتور باید از تعمیر کاران متخصص کمک گرفت. همچنین اگر به طور دوره ای سرویس شود عمر این پمپ ها بیشتر می شود. در این صورت احتیاجی به تعمیر پمپ سیرکولاتور خود، در مدت زمان های کوتاه ندارید.

کاربرد پمپ های سیرکولاتور

  • مدیریت مایعات درسیستم گرمایشی و تهویه هوا
  • خنک سازی و تهویه مطبوع هوا
  • انتقال آب داغ خانگی و مایعات کم فشار
  • مناسب جهت سیستم های فشار
  • مکش آب از رودخانه ها، چاه ها و دریاچه ها
  • استفاده در سیستم های آبیاری و آب پاشی
  • استفاده در محل های کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *