لوازم جانبی, منبع تحت فشار

منبع تحت فشار لئو

منبع تحت فشار لئو

برند لئو

به طور کلی هرگونه پمپ آب خانگی اعم از پمپ آب تک واحدی ضعیف و یا پمپ آب قوی 12 ولت ، به لوازم جانبی احتیاج دارند. یکی از مهم ترین آن ها منابع تحت فشار می باشد. برند هایی همچون منبع دیزل ساز و لئو از جمله پر استفاده ترین برند های این محصولات به شمار می روند. در این مقاله قصد داریم به معرفی منبع تحت فشار لئو بپردازیم. چراکه قیمت این محصولات نیز همچون قیمت پمپ آب خانگی چینی Leo بسیار مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است برای خرید تمامی این محصولات می توانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید. از این طریق برای مواردی همچون تعمیر پمپ آب غرب تهران و یا هر منطقه دیگری می توانید از خدمات شهر پمپ استفاده نمایید.  

برند لئو متعلق به شرکتی چینی به نام ژجیانگ می باشد که فعالیت خود را در زمینه مطالعات از سال 1995 و در زمینه تولید از سال 2001 شروع کرده است. همچنین محصولات آن امروزه به بیش از صد و سی کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و کاهش هزینه می باشد. از دیگر ویژگی های این کمپانی، استفاده از آخرین تکنولوژی روز و مواد اولیه با کیفیت در ساخت پمپ را می توان نام برد. همچنین محصولات این برند دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشند. از جمله لوازم جانبی این شرکت، منبع تحت فشار آن است که در ادامه، اطلاعاتی از آن ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های مخزن تحت فشار لئو

عموما سیستم های آبرسانی بدین گونه است که در صورت باز شدن شیر آب، پمپ شروع به پمپاژ و تامین آب مورد نیاز می کند. حال این پمپ ها می توانند از نوع پمپ آب تک واحدی و یا پمپ های پر قدرت تری همچون پمپ آب قوی 12 ولت باشند. در مواقعی که از مخزن تحت فشار استفاده شود، این مخازن پر از آب می شوند. در نتیجه در صورت احتیاج، به جای پمپاژ آب از طریق پمپ از آب داخل این منابع استفاده می گردد. برند لئو دارای چندین ظرفیت مختلف از این منابع است که در ادامه به صورت خلاصه اطلاعاتی از آن ها آورده شده است.

نام سری حداکثر حجم مخزن (لیتر) فشار کاری (بار)
ST 24 8
VT 24 8
FT 100 8
CT 100 8

 

این لوازم از کیفیت بالایی برخوردارند. گارانتی 2 ساله آن ها نیز نشانی از این کیفیت مرغوب می باشد. به همین خاطر نیاز به تعمیر پمپ آب غرب تهران و یا هر منطقه دیگری به ندرت اتفاق خواهد افتاد. هرچند که شهر پمپ به عنوان نمایندگی رسمی برند لئو، تمامی مسئولیت های ناشی از گارانتی و تعمیرات را بر عهده دارد.

مزایای منبع تحت فشار لئو

مهم ترین مزیت این محصولات، تنوع آن ها می باشد. این تنوع هم از نظر ظرفیت های مختلف و هم شکل ظاهری آن هاست. چراکه در دو نوع عمودی و افقی تولید می گردند. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این مخازن از متریال های مرغوب محسوب می شود. بنابراین طبیعی است که عمر بالایی داشته باشند و هم برای آب گرم و هم آب سرد مناسب باشند.

از جمله این متریال ها، استفاده از EPDM جهت ساخت غشای لاستیکی یا تیوپ منبع تحت فشار است. این متریال هم مقاومت بالایی دارد و هم بسیار بهداشتی می باشد. بنابراین برای آب شرب نیز می توان از منبع تحت فشار لئو استفاده نمود. فشار موجود در این مخازن متناسب با فشار پمپ تنظیم می گردد. بنابراین در مواقع لزوم به جای پمپ آب استفاده شده و از روشن و خاموش شدن های اضافه پمپ جلوگیری می نماید. از این طریق به افزایش طول عمر پمپ نیز کمک شایانی می کند. با وجود تمامی این ویژگی ها کماکان قیمت آن ها همچون سایر محصولات این برند، از جمله قیمت پمپ آب خانگی چینی Leo مناسب می باشد.

مخزن تحت فشار لئو

کاربردهای مخزن تحت فشار لئو

با توجه به توضیحات بالا، متوجه شدیم که استفاده اصلی از این لوازم همراه با پمپ های آب خانگی است. در ادامه به کاربرد های اصلی این منبع ها پرداخته شده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *