گیربکس, گیربکس کرانویل

گیربکس کرانویل SEW

گیربکس کرانویل SEW

برند SEW

در مقالات گذشته در رابطه با انواع گیربکس SEW صحبت شده است. از جمله آن ها می توان به گیربکس خورشیدی SEW اشاره کرد. در این نوشته قصد داریم به معرفی محصول دیگری از این برند، یعنی گیربکس کرانویل SEW بپردازیم. اما پیش از شروع لازم به ذکر است که شما می توانید برای دریافت کاتالوگ گیربکس SEW به بخش محصولات شهر پمپ به عنوان فروشگاه گیربکس مراجعه فرمایید.

برند SEW آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس از سال 1931 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به کشور های دیگر هم صادر می شود. تولید این کمپانی بر پایه حفظ کیفیت و تنوع محصولات آن است. شهر پمپ به عنوان فروشگاه گیربکس SEW آماده خدمت رسانی جهت استعلام قیمت به روز، به مشتریان محترم میباشد.

برند SEW

ویژگی های گیربکس کرانویل SEW

این سری از انواع گیربکس SEW کرانویل، دارای مدل های زیر هستند. همچنین مهم ترین مشخصات هریک در جدول زیر به صورت خلاصه آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به کاتالوگ گیربکس SEW در بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید.

نام سری گشتاور (نیوتون متر) شافت خروجی (میلیمتر)
K 200 تا 50000 25 تا 190
KA 200 25 تا 120
KF 120 تا 200000 25 تا 120
KH 120 تا 200000 20 تا 160

 

همانطور که از موارد بالا نیز مشخص است، مدل های مختلف این پمپ ها طیف وسیعی از گشتاور و اندازه های مختلف را شامل می شود. از نام های دیگر گیربکس کرانویل، شافت از بغل، هالوشافت و نود درجه می باشد.

مزایای گیربکس کرانویل SEW

مهم ترین مزیت مدل کرانویل گیربکس های SEW، داشتن زاویه 90 درجه بین محور ورودی و خروجی آن هاست. با توجه به همین مورد، این گیربکس ها امکان دریافت شافت در دو جهت متفاوت را نیز دارند. قابلیت اطمینان بالا، عمر طولانی و راندمانی بیش از 90% از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه محسوب می شود. به دلیل همین راندمان بالا، انواع این گیربکس، ظرفیت تحمل بار و میزان گشتاور بالایی را نیز داراست.

انواع گیربکس کرانویل SEW

از دیگر مزایای آن، امکان نصب و اتصال به طرق مختلف، نظیر شافت، هالوشافت، فلنج یا پایه است. این مورد مدیون وجود تنوع مدل، اندازه های مختلف و تعداد استیج متغیر در گیربکس های کرانویل SEW می باشد. همچنین این دستگاه به دلیل داشتن میزان لرزش و سر و صدای پایین و نیز مصرف انرژی کم بسیار مناسب صنایع مختلف می باشد. با توجه به طراحی ظاهری آن نیز، حجم افقی کمی را اشغال می کند. علاوه بر این ها، امکان کار با هر دو نوع موتور الکتریکی آسنکرون و سنکرون از دیگر نکات مثبت آن ها می باشد.

کاربردهای گیربکس کرانویل SEW

کاربرد اصلی گیربکس های کرانویل این برند، در صنایع سنگین است. از جمله آن ها و نیز تجهیزات مورد استفاده این گیربکس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در عملیات نورد
  • صنایع تولید سیمان، کاشی و سرامیک، فولاد، مس و ذوب آهن
  • تجهیزات موجود در شهربازی، رستوران گردان و دستگاه های کشش آهن
  • در ساختمان آسیاب های بزرگ، همزن ها و توربین ها
  • دستگاه هایی نظیر نوار نقاله، رولینگ، جرثقیل ها و کانوایر
  • در معادن و عملیات هایی نظیر حفر چاه یا سنگ شکن
  • صنایع دریایی
  • صنایع نظامی
  • موارد شست و شو
  • باز و بسته کردن دریچه هایی با ابعاد بسیار بزرگ

گیربکس SEW

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *