آنالایزر آنلاین فاضلاب, تجهیزات

آنالایزر آنلاین همرا

آنالایزر آنلاین همرا

برند hemera

امروزه استفاده از سیستم پایش آنلاین محیط زیست به دلیل افزایش جمعیت بیش از پیش رواج یافته است. از جمله تجهیزات مرتبط با انواع سیستم پایش لحظه ای می توان به آنالایزر آنلاین آب و آنالایزر آنلاین فاضلاب اشاره نمود. معروف ترین برند های این لوازم، آنالایزر آنلاین اتاترون و آنالایزر آنلاین همرا می باشد. این موارد در پایش محیط زیست نیز نقش ویژه ای دارند. در ادامه به توضیح بیشتر برند همرا پرداخته شده است.

برند HEMERA متعلق به شرکتی فرانسوی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه آنالایزر از سال 2012 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه فناوری های نوین، کیفیت بالای مواد و توجه به رفع نیاز مشتری می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، آنالایزر آنلاین hemera می باشد که در ادامه، اطلاعات آن ارائه شده است.

برند hemera

ویژگی های آنالایزر آنلاین hemera

از آنجاییکه پایش محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است، غالبا تجهیزات مربوط به سیستم پایش آنلاین محیط زیست از تنوع محصولی بالایی برخوردار هستند. برند همرا نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به ذکر مشخصات فنی مهم تک تک محصولات این برند پرداخته شده است.  

نام سری پارامترهای قابل اندازه گیری تعداد کانال
تک کاناله روغن 1
سه کاناله نیترات، کدورت و کلر 3
چهار کاناله TSS، BOD، COD و pH 4
آمونیوم آمونیوم 1
HC HC 1
Sulphate Sulphate 1
Total hardness Total hardness 1

با توجه به موارد بالا می توان به راحتی دستگاه مورد نظر را با توجه به پارامتری که مد نظر می باشد، انتخاب نمود. البته کارشناسان ما نیز با داشتن تجارب فراوان در زمینه سیستم پایش لحظه ای ، آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند. همچنین لازم به ذکر است که این آنالایزر ها دقت اندازه گیری تا 2 درصد دارند. جهت مطالعه اطلاعات بیشتر از هر محصول اینجا کلیک کنید.

مزایای آنالایزر آنلاین همرا

مهم ترین مزایای این تجهیزات داشتن آپشن هایی همچون صفحه نمایش رنگی، کارت حافظه، فلش و پردازنده میکرو در ساختمان آن ها می باشد. زیرا این موارد، هم منجر به بهبود عملکرد آن ها می شود. هم روش استفاده از این محصولات را تا حد زیادی برای اپراتور ساده می گرداند. از دیگر ویژگی های مثبت در رابطه با آنالایزر آنلاین همرا ، امکان نصب آن ها به صورت دیواری است. در نتیجه فضای کمتری را در محیط اشغال می کنند.

طول عمر و کیفیت بالای آن ها از دیگر موارد قابل ذکر در رابطه با مزایای این آنالایزر ها محسوب می شود. نکته دیگر در رابطه با این تجهیزات خروجی های آن هاست. این خروجی ها می تواند دارای انواع دیجیتال یا آنالوگ باشد. علاوه بر این ها، آلارمی نیز در ساختار محصولات همرا وجود دارد که عملکردشان را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

سیستم پایش آنلاین

کاربردهای آنالایزر آنلاین hemera

با توجه به اطلاعات فوق الذکر، استفاده اصلی از این تجهیزات در انواع سیستم پایش آنلاین می باشد. این سیستم ها نیز معمولا در صنعت آب و فاضلاب و علی الخصوص در تصفیه خانه ها کاربرد دارند. استفاده از آن ها برای کنترل پارامتر هایی خاص به شرح زیر می باشد:

  • اندازه گیری و نمایش دقیق و آنلاین پارامتر های مورد نظر در سیال
  • ارسال سیگنال با محتوای اطلاعات اندازه گیری شده
  • ارسال آلارم در مواقع نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *