اجکتور, تجهیزات, کلرزن گازی

اجکتور برند آلدوز گراندفوس

خرید اجکتور آلدوز گراندفوس

برند آلدوز گراندفوس

کلرزن گازی از جمله تجهیزات قابل استفاده در صنعت آب و فاضلاب محسوب می شود. اما این تجهیز، یک دستگاه نیست. بلکه سیستمی است که متشکل از چندین اجزای مختلف می شود. یکی از این اجزا، اجکتور یا انژکتور می باشد. از جمله برند های معروف در ساخت اجکتور ، برند آلدوز است. پیشتر در رابطه با اینکه Ejector چیست و کاربرد اجکتور پرداخته شده است. در این مقاله به بررسی خود محصول و نحوه خرید اجکتور برند آلدوز گراندفوس می پردازیم.

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی است که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات آب و فاضلاب کرد. محصولات این کشور امروزه به 56 کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری، رعایت آخرین استانداردها و توجه به نیازهای به روز بازار می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، اجکتور نام دارد که در ادامه، طراحی و ساخت اجکتور نیز بیان شده است.

برند آلدوز گراندفوس

ویژگی های اجکتور برند آلدوز گراندفوس

هرچند که این قطعات معمولا برای گاز کلر استفاده می شوند، اما می توان از آن ها در گاز های دیگر نیز استفاده نمود. البته برای هر گاز تنها یک ظرفیت خاص را می توان تزریق نمود. در واقع میزان تزریق هر گاز با گاز دیگر متفاوت خواهد بود. در ادامه میزان این ظرفیت ها به تفکیک مطرح شده است.

  • Cl2: UP TO 10 kg/h
  • NH3: UP TO 6 kg/h
  • SO2: UP TO 10 kg/h
  • CO2: UP TO 3.5 kg/h

البته با توجه به کاتالوگ این محصول، محدوده تزریق کلر توسط اجکتور آلدوز بین 0.03 تا 200 کیلوگرم بر ساعت است. همچنین نهایت فشار قابل تحمل آن تا 16 بار می باشد. جهت استعلام قیمت و خرید اجکتور آلدوز و دریافت شماوره رایگان با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای اجکتور برند آلدوز گراندفوس

مهم ترین مزیت اسن قطعه، متریال مورد استفاده در ساخت اجکتور می باشد. زیرا از PVC در ساخت آن استفاده شده است. این جنس نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین با توجه به ماهیت اینکه Ejector چیست ، می دانیم که وظیفه آن، تولید خلا و تزریق گاز های شیمیایی است. اما نکته مثبت در رابطه با این محصول، این است که این خلا را با کمترین میزان فشار ایجاد می کند. علاوه بر این ها، بدنه اجکتور های آلدوز کاملا آب بند است و قطعات آن به روش تراشکاری درست شده است.

ساخت اجکتور

کاربرد اجکتور برند آلدوز گراندفوس

شهر پمپ به عنوان نمایندگی خرید اجکتور آلدوز وظیفه خود می داند که کاربرد اجکتور را به صورت کامل ذکر کند. در نتیجه مشتریان محترم می توانند با توجه به موارد استفاده از این قطعات، انتخابی صحیح داشته باشند. این لوازم معمولا در صنایع آب و فاضلاب و برای موارد زیر استفاده می گردند.

  • جلوگیری از بازگشت آب به وکیوم رگلاتور
  • در کارزن های گازی
  • برای تزریق هر گونه گاز در سیستم های مختلف از طریق ایجاد خلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *