پمپ, پمپ سانتریفیوژ

برند های ایتالیایی انواع پمپ سانتریفیوژ

انواع-پمپ-سانتریفیوژ

نحوه عملکرد انواع پمپ سانتریفیوژ یا پمپ گریز از مرکز از طریق انتقال انرژی جنبشی الکتروموتور به مایع مورد نظر می باشد. عملیات پمپاژ به این صورت است که ابتدا سیال وارد محفظه پمپ می شود. در این حالت، پره ها به وسیله ی مکش ایجاد شده توسط الکتروموتور شروع به چرخش کرده و نهایتا مایع از پمپ خارج می شود.

انواع پمپ سانتریفیوژ دارای دسته بندی های مختلفی هستند. به این صورت که دارای طبقات تکی و چند طبقه می باشند. از نظر قرارگیری شافت در پمپ های چند طبقه به پمپ سانتریفیوژ عمودی و افقی تقسیم می شود. همچنین به صورت پمپ سانتریفیوژ دو مکشه و تک مکشه نیز موجود می باشد. که از لحاظ قدرت پمپ سانتریفیوژ دو مکشه توان بیشتری دارد. تقسیم بندی دیگر آن شامل پمپ سانتریفیوژ شعاعی و محوری است. که پمپ سانتریفیوژ شعاعی خود شامل دو نوع پمپ سانتریفیوژ عمودی و افقی می شود.

برای مطالعه ی بیشتر می توانید از کلمات لینک شده استفاده نمایید. در این مقاله به معرفی برند های ایتالیایی انواع پمپ سانتریفیوژ می پردازیم. شما می توانید برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع پمپ ها از طریق سایت یا تماس با شهر پمپ اقدام کنید. در ضمن به صورت آنلاین نیز می توانید پمپ مورد نظر خود را خریداری نماید.

پمپ-سانتریفیوژ-دو-مکشه

سیستما

این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مختلف بیش از 30 سال سابقه دارد. از مزیت های این پمپ ها بالا بودن راندمان آن است که قادر به افزایش فشار زیادی می باشند. همچنین علاوه بر تنوع مدل امکان سلف پرایمینگ دارد که مدل های دارای این ویژگی با نام پمپ سانتریفیوژ خودمکش شناخته می شوند.

داب

از مزیت های این کمپانی کیفیت بالای محصولات و دارا بودن تعداد زیادی نمایندگی فروش در کشور های مختلف می باشد. از جمله محصولات آن پمپ سانتریفیوژ داب است که دارای سری های مختلفی می باشد. که هر کدام از انواع پمپ سانتریفیوژ داب ویژگی های متفاوتی دارند. در نتیجه برای عملکرد پمپ متناسب با نیاز شما، باید در انتخاب و نصب درست آن دقت لازم را داشته باشید.

سائر

تولید این کمپانی بر پایه پوشش انواع کاربرد ها، کیفیت بالا و نیز تحویل به موقع می باشد. همچنین رنگ سبز آن نشانه پیشرفت و توجه به کشاورزی است. تعدد مدل در این دسته از پمپ های سائر از مهم ترین ویژگی های مثبت این برند به حساب می آید. این تنوع در میزان هد، دبی، سایز و متریال های به کار برده شده در آن هاست.

لوارا

این کمپانی که زیر مجموعه شرکت بزرگ Xylem می باشد. محصولات آن امروزه به بیش از صد و پنجاه کشور صادر می گردد. از لحاظ تنوع محصولات لوارا با توجه به سایز خروجی، میزان ارتفاع و آبدهی متفاوت می باشند. همچنین از متریال های مختلفی در ساختمان و قطعات آن ها استفاده می گردد. نکته مهم در این متریال ها افزایش مقاومت این پمپ ها در برابر خوردگی است.

پنتاکس

اهداف اصلی این برند، رضایت مشتری و افزایش کیفیت می باشد. دلیل این کیفیت، انجام چندین بار آزمایش های متفاوت شیمیایی، زمانی و محیطی با به روزترین تکنولوژی است. یکی از اصلی ترین مزایای این پمپ ها، تنوع در متریال سازنده قطعات آن هاست. جنس بدنه این پمپ ها از چدن و استیل است. پروانه پمپ های سانتریفیوژ این برند نیز از چدن، برنج، فولاد و نوریل ساخته می شود. همچنین ورودی و خروجی این پمپ ها کاملا استاندارد و از نوع فلنجی طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *