تجهیزات, کلرزن گازی, وکیوم رگلاتور

وکیوم رگلاتور آلدوز گراندفوس

وکیوم رگلاتور آلدوز

برند آلدوز گراندفوس

پیشتر اشاره کردیم که در عملیات کلرزنی از دو دستگاه تزریق گاز کلر شامل کلرزن گازی و کلرزن مایع استفاده می شود. هر یک از این دو دستگاه خود دارای قطعات ریز تری می شوند. یکی از قطعات مهم در کلرزن گازی، وکیوم رگلاتور می باشد که جزو لوازم ابزار دقیق تصفیه خانه نیز محسوب می شود. نمایندگی گراندفوس از جمله شرکت های اصلی در تولید و عرضه وکیوم رگولاتور گاز محسوب می شود. با ما همراه باشید تا با محصولات وکیوم رگلاتور آلدوز بیشتر آشنا شوید.  

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی می باشد که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات آب و فاضلاب کرد. محصولات این کشور امروزه به 56 کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و توجه به نیازهای به روز بازار می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، وکیوم رگلاتور آلدوز می باشد که در ادامه توضیح داده شده است.

برند آلدوز گراندفوس

ویژگی های وکیوم رگولاتور گاز آلدوز

این لوازم ابزار دقیق تصفیه خانه روی کپسول های گاز کلر قرار می گیرند. زیرا وظیفه آن ها مربوط به میزان گاز کلری است که باید در سیستم تصفیه استفاده گردد. بنابراین بدیهی است که جهت انتخاب آن ها توجه به دو پارامتر محدوده میزان تزریق گاز کلر و جنس کافی باشد. چراکه گاز کلر از جمله گاز های خورنده به شمار می رود. در ادامه این اطلاعات مهم به صورت تک تک آورده شده است.  

نام سری بازه مقدار تزریق کلر (گرم بر ساعت) جنس
103 5 تا 4000 PVC
111 5 تا 4000 PVC

 

در انواع دستگاه تزریق گاز کلر می توان از هر یک از مدل های بالا استفاده نمود. اینکه کدام مدل برای تصفیه خانه مد نظر شما مناسب است، را می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما انتخاب نمایید. همچنین شهر پمپ به عنوان نمایندگی گراندفوس ، تامین کننده این محصولات و سایر محصولات مرتبط با تصفیه آب و فاضلاب می باشد.

مزایای وکیوم رگلاتور آلدوز

اصلی ترین مزیت رگولاتور گاز آلدوز، متریال به کار رفته در ساخت آن هاست. PVC از جمله جنس های با مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد. مورد مهم دیگر وجود روتامتر یا واحد دوزینگ روی خود دستگاه است. البته لازم به ذکر است که تنها مدل 103 از این محصولات دارای این ویژگی می باشد. از دیگر نکات مثبت در وکیوم رگلاتور آلدوز گراندفوس، رعایت آخرید استاندارد ها در طراحی و تولید این محصولات می باشد.

ابزار دقیق تصفیه خانه

کاربردهای وکیوم رگولاتور گاز آلدوز

همانطور که در بالا اشاره شد، این تجهیزات در انواع دستگاه تزریق گاز کلر استفاده می گردد. بنابراین مهم ترین کاربرد آن ها در صنایع آب و فاضلاب و تصفیه خانه ها می باشد. از وظایف آن ها نیز می توان به مورد زیر اشاره نمود:

  • تزریق کلر یا سایر مواد شیمیایی به میزان مورد نظر و به صورت آهسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *