پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش جسبرگر

پمپ بشکه کش جسبرگر

برند جسبرگر

به طور کلی ساخت پمپ بشکه کش اسید یا غیر اسیدی، در سه دسته کلی برقی، بادی و دستی صورت می گیرد. هرچند به لحاظ هزینه، نوع ستی جزو پمپ بشکه کش ارزان محسوب می شود، ولی از نظر عملکرد در مقایسه با انواع بشکه کش بادی و برقی، در سطح پایین تری قرار می گیرد. به همین دلیل تولیدات آن امروزه کاهش یافته است. بسیاری از برند ها فاقد این مدل هستند. پمپ بشکه کش جسبرگر یکی از این برند ها محسوب می شود. در ادامه به توضیح بیشتر محصولات جسبرگر اعم از انواع پمپ بادی و پمپ برقی بشکه ای پرداخته شده است.

برند جسبرگر متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری مختلف از سال 2003 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر مبنای استاندارد های بین المللی، رشد اقتصادی پایدار و امکان برآوردن نیاز های مشتریان ساخته شده است. به همین علت توانسته است در کوتاه ترین زمان به یکی از برند های معتبر در سطح جهان تبدیل شود. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ بشکه کش جسبرگر است که در ادامه، اطلاعات آن نیز ارائه شده است.

برند جسبرگر

ویژگی های پمپ بشکه کش جسبرگر

هرچند این برند در ساخت پمپ بشکه کش خود از نوع دستی صرف نظر کرده است، اما دو نوع دیگر پنوماتیکی و برقی آن از تنوع خوبی برخوردار است.  

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (لیتر بر دقیقه) نوع پمپ
JP 23 87 برقی
JP 280 112 16 برقی
JP 380 16 112 برقی
JP 400 20 97 برقی
JP AIR1 13 78 بادی
FLAMMABLE MEDIA 16 112 برقی
برای مواد شیمیایی 16 112 برقی

همانطور که در جدول بالا مشخص است، برند جسبرگر شامل پمپ برقی بشکه ای و یک مدل از نوع بادی می شود. این محصولات از نظر هزینه جزو انواع پمپ بشکه کش ارزان به شمار می روند. شما می توانید برای استعلام قیمت هر یک و نیز برند های دیگری همچون پمپ بشکه کش جم، فلویمک و دینو با شماره 021-44965607 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ بشکه کش جسبرگر

مهم ترین ویژگی این پمپ ها، تنوع مدلی آن ها و امکان سازگاری با الکتروموتور های مختلف می باشد. این موتور ها می توانند نیروی محرکه بادی یا برقی داشته باشند. همچنین می توان از موتور های الکتریکی ضد انفجار نیز در آن ها استفاده نمود. از نظر نحوه عملکرد نیز، برای سیالات رقیق از پمپ های بشکه کش سانتریفیوژی و برای سیالات ویسکوز، از انواع جابه جایی مثبت یا ماردونی آن ها استفاده می گردد.

همچنین لوله و شافت آن ها از متریال های مختلفی همچون استنلس استیل، پلی پروپیلن، Hastelloy، PVDF و آلومینیوم ساخته می شود. لازم به ذکر است که این لوله ها می توانند در اندازه های مختلفی مانند 70 سانتیمتری و 3 متری نیز عرضه گردند. کیفیت بالا، تعمیر و نگهداری ساده و داشتن طیف وسیعی از هد و دبی از دیگر مزایای این محصولات به حساب می آیند. همچنین اتصال این پمپ ها به دلیل داشتن کوپلینگ بسیار ساده بوده و به دلیل پرتابل بودن، حمل و نقل راحتی نیز دارند.

ساخت پمپ بشکه کش اسید

کاربردهای پمپ بشکه کش جسبرگر

به صورت کلی مهم ترین کاربرد های پمپ بشکه کش اسید ، همانطور که از نام آن ها مشخص است، تخلیه بشکه غالبا حاوی مواد اسیدی و خورنده می باشد. همچنین صنایع زیر از مهم ترین موارد استفاده از این پمپ ها محسوب می شوند:

  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی
  • محیط های با رطوبت بالا
  • صنایع آرایشی و بهداشتی
  • صنایع شیمیایی برای انواع سیالات قابل اشتعال یا انفجار و حلال ها
  • صنعت آب و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *