پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش شهر پمپ

پمپ بشکه کش شهر پمپ

استفاده از بشکه ها و مخازن مختلف برای نگهداری و ذخیره سازی سیالات شیمیایی، یکی از روش های رایج در طول سالیان متمادی بوده است. به همین خاطر لزوم ساخت پمپی جهت تخلیه یا جا به جایی این سیالات از انواع بشکه، احساس می شد. به این پمپ ها پمپ های بشکه کش و یکی از با کیفیت ترین نمونه های داخلی آن، پمپ بشکه کش شهر پمپ می باشد.

غالبا این پمپ ها توسط برند های خارجی ساخته می شود تا سال های اخیر که واردات آن به ایران به مشکل برخورد و به همین خاطر امروزه قیمت آن ها افزایش چشمگیری داشته است. از همین رو تولید کنندگان داخلی اقدام به ساخت پمپ بشکه کش با ساختاری همچون نمونه های خارجی، اما با قیمت مناسب تر نموده اند. مرکز تولید این پمپ ها واقع در مشهد می باشد. کارگاه ساخت پمپ بشکه کش شهر پمپ نیز در این شهر بوده و انواع مختلف این پمپ ها را تولید می نماید. در ادامه به تشریح بیشتر آن خواهیم پرداخت.  

برند شهر پمپ (SHAHREPUMP)

برند شهر پمپ ساخت داخل و مربوط به شرکتی ایرانی بوده که در سال های اخیر فعالیت خود را در تولید برخی پمپ های خاص شروع نموده است. این شرکت تولیدات خود را بر اساس شناسایی و رفع نیاز های مشتری در جهت تلاش برای پاسخگویی به آن ها طراحی کرده است. یکی از پمپ های تولیدی این برند، پمپ بشکه کش آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها نیز برای آشنایی بیشتر مشتریان ارائه شده است. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت با کارشناسان ما در شهر پمپ نیز تماس حاصل فرمایید.

برند شهر پمپ

ویژگی های پمپ بشکه کش شهر پمپ

مهم ترین ویژگی این محصولات امکان ساخت پمپ بشکه کش به صورت سفارشی و دقیقا متناسب با نیاز مورد نظر شما می باشد. در صورت عدم داشتن اطلاعات فنی کافی در این زمینه نیز کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به آن ها ارائه دهید. البته شهر پمپ نمونه هایی آماده نیز دارد که معمولا در غالب صنایع می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در جدول زیر مهم ترین مشخصات این مدل ها آورده شده است. موارد زیر نمونه هایی از مدل های موجود از پمپ بشکه کش شهر پمپ می باشند.

نام سری حداکثر هد (بار) حداکثر دبی (لیتر بر ساعت) جنس بدنه
سری 1 3 3300 استنلس استیل
سری 2 3 2800 استنلس استیل
سری 3 4 8000 استنلس استیل
سری 4 3 4000 استنلس استیل
سری 5 3 4500 استنلس استیل

مزایای پمپ بشکه کش شهر پمپ

مهم ترین مزیت محصولات پمپ بشکه کش شهر پمپ همان تنوع مدلی آن هاست که شامل مدل های موجود یا ساخت پمپ بشکه کش در مدل های سفارشی می باشد. بنابراین با پوشش طیف وسیعی از فشار و دبی، می توان در صنایع مختلف و موارد گوناگونی از آن ها استفاده نمود. البته استفاده از متریال های مقاوم در برابر سیالات مختلف نیز در این موضوع بی تاثیر نیست. تمامی قطعات این محصولات از استیل 304 یا 316 بوده و به صورت کاملا گالوانیزه عرضه می گردند.

ساخت پمپ بشکه کش

از دیگر مزایایی که پمپ های بشکه کش شهر پمپ به دلیل تولید در داخل کشور از آن بهره مند می شوند، امکان تعمیر بسیار ساده آن ها در صورت نیاز است. البته به دلیل کیفیت بالا، معمولا این محصولات از عمر بالایی برخوردارند. ولی به صورت کلی خدمات پس از فروش آن ها بسیار عالی می باشد. همچنین به دلیل تولید صفر تا 100 این پمپ ها در ایران، قیمت آن ها نیز بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

کاربرد های پمپ بشکه کش شهر پمپ

گفتیم که به دلیل استفاده از استنلس استیل، این پمپ ها برای کاربرد های متنوعی قابل استفاده هستند. از جمله صنایعی که می توان برای تخلیه سیالات در آن ها از پمپ های شهر پمپ استفاده نمود، شامل موارد زیر می باشد:

  • تخلیه انواع بشکه و مخزن
  • صنایع غذایی
  • انتقال سیالاتی با ویسکوزیته های مختلف
  • پمپاژ انواع مواد شیمیایی
  • صنایع پتروشیمی
  • جا به جایی انواع شوینده و سایر مواد بهداشتی
  • معادن
  • صنعت آب و فاضلاب
  • صنایع چوب
  • تولید کاغذ

پمپ بشکه کش ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *