پمپ, پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور لئو

پمپ سیرکولاتور لئو

انواع پمپ سیرکولاتور، به پمپ هایی گفته می شود که وظیفه گردش آب گرم یا سرد را در مدار ها بر عهده دارند. با توجه به مقیاس این مدار ها، پمپ های سیرکولاتور به دو دسته خطی و زمینی تقسیم بندی می شوند. مدل خطی دارای توان کمتر بوده و در مسیر لوله ها نصب می شود. در مقابل مدل زمینی برای موارد سنگین تر مناسب بوده و به دلیل داشتن ابعاد بزرگتر در مکانی جداگانه قرار می گیرد. کاتالوگ پمپ سیرکولاتور لئو ، نشان می دهد که این برند یکی از معدود برند هایی است که دارای هر دو مدل از این پمپ ها می باشد.

این برند نسبت به کارایی محصولاتش، دارای قیمت بسیار مناسبی است. همچنین هم خود محصولات و هم قطعات آن ها در هر زمانی قابل دسترس است. از همین رو در سال های اخیر به طرز فزاینده ای در بازار فروش ایران پر طرفدار شده است. بنابراین امروزه شناخت محصولات این برند لازم و ضروری است. برای این منظور شما می توانید با کارشناسان ما در شهر پمپ در ارتباط بوده و از مشاوره های رایگان ما بهره مند گردید.

برند لئو (LEO)

برند لیو، مربوط به شرکتی چینی به نام ژجیانگ بوده که فعالیت خود را از سال 1995 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها و لوازم جانبی آن ها شروع نموده است. هدف این شرکت، تولید محصولاتی با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست، همزمان با قیمت پایین می باشد. برای رسیدن به این منظور نیز از آخرین تکنولوژی روز در پروسه طراحی و ساخت آن ها بهره گرفته شده است. این ویژگی ها باعث شده است که برند لئو در سال های اخیر، محصولات خود را به بیش از صد و سی کشور در جهان صادر نماید. از جمله این محصولات پمپ سیرکوله بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن بر اساس کاتالوگ پمپ سیرکولاتور لئو ارائه گشته است. 

برند لئو

ویژگی های پمپ سیرکولاتور لئو

به صورت کلی محصولات پمپ سیرکولاتور لئو ، شامل انواع متنوعی اعم از انواع خطی و زمینی می شوند. بدیهی است که قیمت هر مدل پمپ با مدل های دیگر متفاوت است. علت این تفاوت قیمت، در مشخصات فنی هریک از پمپ ها خلاصه می شود. با توجه به کاتالوگ پمپ سیرکولاتور لئو این مشخصات فنی شامل هد، دبی و متریال مورد استفاده در ساخت قطعات محصولات می شود. تمامی این اطلاعات در جدولی به صورت خلاصه تشریح داده شده است. آشنایی با این اطلاعات شما را در داشتن انتخابی مطمئن تر یاری می نماید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه ، پروانه
ARP 6.2 2.8 چدن ، نوریل
LPP 85 760 چدن ، چدن
LRP 11.5 10 چدن یا برنز ، نوریل
LRP15 9 1.5 چدن یا برنز، PPO 
LP 34 32 HT200 ، برنج

مزایای پمپ سیرکوله لئو

مهم ترین مزایای پمپ سیرکولاتور لئو تنوع بسیار گسترده در مدل های آن ها می باشد. این تنوع، علاوه بر دو مدل زمینی و خطی، در متریال مورد استفاده در ساخت بدنه و پروانه آن ها نیز می باشد. از رایج ترین جنس ها برای بدنه پمپ های سیرکوله این برند می توان به چدن ضد زنگ و استیل اشاره کرد. همچنین اندازه ورودی و خروجی دهانه آن ها طیف وسیعی از ابعاد را پوشش می دهد. انواع کانکشن ها و اتصالات فلنجی از دیگر مواردی است که علاوه بر ساده کردن نصب و راه اندازی این محصولات، تنوع آن ها را بیش از پیش افزایش داده است. این موضوع باعث شده است که تمامی نیازهای بازار با مدل های مختلف پمپ لئو رفع شود.

کاتالوگ پمپ سیرکولاتور لئو

امکان کار کردن با هر دو برق تک فاز و سه فاز از دیگر ویژگی های مثبت آن ها به شمار می رود. علاوه بر موارد فوق الذکر مهم ترین ویژگی برند لئو، ارائه گارانتی 2 ساله محصولاتش است. این گارانتی به دلیل موجود بودن قطعات در ایران کاملا معتبر بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان نمایندگی رسمی لئو، با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مربوطه، آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در این زمینه می باشد. همچنین قیمت پمپ سیرکولاتور لئو با توجه به کیفیت و کارایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

کاربرد های پمپ سیرکولاتور لئو

همانطور که گفته شد، وظیفه اصلی پمپ های سیرکولاتور، در به گردش درآوردن و سیرکوله کردن آب در یک چرخه مشخص خلاصه می شود. این کاربرد در هر نوع صنعتی اعم از مسکونی، صنعتی و کشاورزی قابل استفاده است. با این حال در ادامه به مهم ترین نمونه هایی از مصارف استفاده پمپ های سیرکولاتور لئو اشاره شده است.

  • گردش آب گرم یا سرد در سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع
  • انتقال مواد شیمیایی
  • صنایع دارویی 
  • افزایش فشار آب گرم
  • سیستم های شست و شوی صنعتی
  • موتورخانه ها
  • مکان هایی با بهره گیری از انرژی خورشیدی
  • تجهیزات کمکی در صنایع

پمپ سیرکوله لئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *