پمپ, پمپ پلیمری

پمپ مگنتی جسبرگر

پمپ مگنتی جسبرگر

 برند جسبرگر

یکی از نمونه های پمپ های مخصوص سیالات اسیدی و خورنده، پمپ تخلیه مگنتی می باشد. از دیگر نام های آن، پمپ الکترومغناطیسی یا پمپ مگنوم می باشد. این پمپ ها کاربردی همچون پمپ های پلیمری دارند. تفاوت اصلی پمپ های مگنتی و پلیمری در نحوه آب بندی آن ها می باشد. پیش تر در رابطه با برخی برند های تولید کننده پمپ های مگنتی نظیر دبم، فلویمک و کالمو صحبت کرده ایم. در این مقاله قصد داریم به پمپ مگنتی جسبرگر بپردازیم. لازم به ذکر است که شهر پمپ، نمایندگی فروش پمپ مغناطیسی و پلیمری تمامی برند های موجود در ایران می باشد.

برند جسبرگر متعلق به شرکتی آلمانی است که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری مختلف از سال 2003 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر مبنای استاندارد های بین المللی و دارای رشد اقتصادی پایدار می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ های مغناطیسی و پمپ های پلیمری جسبرگر بوده که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند جسبرگر

ویژگی های پمپ مگنتی جسبرگر

همانطور که در بالا ذکر شد، این برند دارای هر دو نوع پمپ پلیمری و پمپ تخلیه مگنتی می باشد. البته تنوع مدلی در پمپ های مگنتی آن به مراتب بیشتر از انواع پلیمری است. در ادامه به تشریح این پمپ ها و مشخصات فنی آن ها به صورت خلاصه اشاره شده است. توجه به این موارد، می تواند در داشتن انتخابی صحیح برای نوع پمپ، کمک های شایانی نماید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (لیتر بر دقیقه) جنس
NH-PX 21 80 PPG,PVDF,ETFE
NH-PI 21 80 PPG,PVDF,ETFE
NH-PS 20 120 PPG,PVDF,ETFE
NH-PW 34 140 PPG,PVDF,ETFE
NH-PW-C 44 1500 چدن، ETFE
NH-PW-H 49 900 PPG,PVDF,ETFE
NH-PW-N 30 600 PPG,PVDF,ETFE

با توجه به جذول بالا، هرچند متریال مورد استفاده در تمامی مدل های پمپ مگنوم جسبرگر یکسان است، اما هد و دبی های متفاوتی دارند. این تنوع، حق انتخاب مشتریان را تا حد زیادی افزایش می دهد. همچنین شما می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب مناسب ترین مدل با کارشناسان ما نیز در ارتباط باشید. راه ارتباطی ما تماس با شماره تلفن 44965607-021 می باشد.

مزایای پمپ مگنتی جسبرگر

مهم ترین ویژگی این پمپ ها که آن ها را برای انتقال سیالات خطرناک مناسب می کند، عدم نشتی شان می باشد. زیرا روش آب بند شدن این محصولات توسط مگنت هایی است که در ساختمان آن ها قرار دارد. به همین خاطر راندمان، طول عمر و ایمنی کلیه مدل های پمپ الکترومغناطیسی جسبرگر بسیار بالاست. علاوه بر این طراحی آن ها نیز بسیار فشرده و مستحکم می باشد. بنابراین در ازگاری کامل با محیط زیست بوده و عملکردی بهینه ای نیز دارند. از دیگر مزایای حائز اهمیت این دسته از پمپ ها، تعمیر و نگهداری  ساده آن هاست. تمامی موارد فوق الذکر باعث می شود که فروش پمپ مغناطیسی این برند، در بازار امروز ایران بسیار پر رونق باشد.

فروش پمپ مغناطیسی

کاربردهای پمپ مگنتی جسبرگر

این دسته از پمپ ها منحصرا برای پمپاژ سیالات شیمیایی و خورنده طراحی شده اند. از جمله این سیالات می توان به موارد زیر در هر نوع صنعتی اشاره نمود.

  • انواع حلال ها
  • اسید ها و بازها
  • سموم
  • سیالات قابل اشتعال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *