پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش ابارا

پمپ کف کش ابارا

می دانیم که پمپ های کف کش از جمله پمپ هایی هستند که داخل سیالی که غالبا آب است، قرار می گیرند. بنابراین مهم است که دارای ویژگی هایی منحصر به فرد و خاصیت ضد خوردگی باشند. این موارد را می توان از جدول انتخاب پمپ کف کش که در کاتالوگ هر برند آورده شده است، استخراج نمود. پمپ کف کش ابارا از جمله برند های مناسب برای خرید این محصولات می باشد.

در این مقاله به صورت اختصاصی به تشریح این دسته از پمپ های ابارا شامل ویژگی ها، مزایا و کاربرد های آن ها صحبت شده است. البته شما می توانید جهت دریافت مشاوره های رایگان در رابطه با تمامی برند های پمپ کف کش، همچنین استعلام قیمت هر یک با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی شهر پمپ در ارتباط باشید. 

برند ابارا (EBARA)

برند ابارا مربوط به شرکتی ژاپنی بوده که فعالیت خود را از سال 1912 در زمینه تولید انواع پمپ، کمپرسور و الکتروموتور در کاربری های مختلف شروع نموده است. هدف اصلی این برند در تولیدات خود احترام به طبیعت و استفاده بهینه از ذخایر طبیعی آن و آب و هوا می باشد. به همین خاطر نیز امروزه محصولات این شرکت به 17 کشور همچون برزیل، ایتالیا، چین و … صادر می گردد. از جمله ی پمپ های تولیدی ابارا پمپ کف کش آن بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری بر اساس جدول انتخاب پمپ کف کش ارائه شده است.

برند ابارا

ویژگی های پمپ کف کش ابارا

محصولات پمپ کف کش ابارا ، از تنوع قابل قبولی برخوردار هستند. بنابراین ضروری است به پارامتر های تاثیر گذار روی مشخصات فنی این پمپ ها توجه ویژه ای شود تا بهترین انتخاب را بین مدل های مختلف آن داشت. برای این منظور در ادامه، جدولی تحت عنوان جدول انتخاب پمپ کف کش آورده شده است. این جدول خلاصه ای از اطلاعات همه مدل ها اعم از هد، دبی و جنس قطعات پمپ در کنار هم می باشد. بنابراین می تواند راهنمایی قابل اطمینان و مناسب به منظور تهیه پمپ مد نظر خود برای مشتریان محترم به حساب آید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
DUMPER L 82.5 426 استنلس استیل
DEMPER 82.5 960 آلومینیوم و استنلس استیل
OPTIMA 7 9 استیل و پلاستیک
PERLA 6.5 5.4 تکنو پلیمر
DS 37 84 چدن
KIKA 6.5 4 تکنو پلیمر یا استیل
BEST 18 10 استنلس استیل

مزایای پمپ کف کش ابارا

مهم ترین مزیت انواع پمپ کف کش ابارا همچون دیگر پمپ های این برند، تنوع بالای آن ها در تعداد مدل هاست. در واقع مشخصات فنی آن ها به گونه ای است که رنج وسیعی از هد، دبی و متریال ساخت را پوشش می دهند. این متریال ها استیل، چدن، تکنو پلیمر و در مواقعی خاص نوریل را شامل می شوند. همچنین نوع پروانه استفاده شده در این پمپ ها می تواند از نوع پروانه باز، بسته و یا ورتکس باشد. لازم به ذکر است که نوع ورتکس، برای پمپاژ سیالاتی حاوی ذرات جامد درشت مناسب است.

در تولید پمپ کف کش ابارا ، از آخرین تکنولوژی روز استفاده شده است. از همین رو طراحی آن ها به صورت کاملا یکپارچه و بسیار کوچک و کم جا می باشد. همین طور، سر و صدای این محصولات حین کار در مقایسه با دیگر برند ها بسیار کمتر بوده، کما اینکه دارای راندمان بسیار بالایی هستند. امکان راه اندازی این محصولات با هر دو برق تک فاز و سه فاز از دیگر مزایای آن ها به شمار می رود. نکته مثبت دیگر در رابطه با پمپ های ابارا، امکان عرضه آن ها به همراه لوازم جانبی ای کاربردی مانند فلوتر، صافی، محافظ حرارتی و دو سیل مکانیکی می باشد.

جدول انتخاب پمپ کف کش 

کاربرد های پمپ کف کش ابارا

به طور کلی پمپ های کف کش به نحوی طراحی شده اند تا امکان مستغرق بودن داخل سیال را داشته باشند. معمولا این سیال، آب بوده، به همین خاطر در غالب صنایع می توان از این محصولات استفاده نمود. در رابطه با پمپ های کفکش ابارا، این کاربرد ها شامل موارد ذکر شده در پایین می شوند:

  • آب نما ها و فواره ها
  • سیستم های آبیاری
  • تخلیه استخر ها، چاه ها و مخازن
  • پمپاژ مواد غذایی
  • حفاری های داخل معادن
  • صنایع پرورش ماهی
  • و سایر موارد صنعتی و خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *